Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Osjećate se nevoljeno na poslu? Niste jedini!

Gallupovo istraživanje globalnog stanja rada (State of the Global Workplace) pokazalo je da Hrvatska među 15 zemlja srednje i istočne Europe ima najmanji udio zaposlenih koji u radu sudjeluju aktivno, samo 3 posto, u Americi pokazuju oko 30% angažiranih, a u Njemačkoj 15%.

Nikad nije kasno počet raditi na podizanju morala zaposlenika te odati priznanje pojedincima radi posebnog truda i doprinosa. Angažiranost radnika postaje sve važnije pitanje kako bi se podigla produktivnost u izmijenjenim okolnostima nakon globalne krize iz 2008. godine.

Srećom, sve je više poduzeća koja to prepoznaju.

Angažiranost zaposlenika popularna je tema iz područja ljudskih potencijala jer postoji jasna povezanost razine angažiranosti zaposlenika s uspjehom kompanije.

Organizacije s visoko angažiranim zaposlenicima imaju bolje rezultate u profitabilnosti, produktivnosti, zadovoljstvu te stopi zadržavanja zaposlenika. Visoka razina angažiranosti važnija od svih drugih specifičnih politika blagostanja tvrtke.

Iako je mnogi različito definiraju, i praktičari i akademici se slažu da je angažiranost zaposlenika refleksija dizajniranja radnog mjesta.

Uspješnim dizajniranjem okruženja i kulture osigurava se da su zaposlenici predani organizaciji, organizacijskim ciljevima, vrijednostima, a da istodobno uspijevaju poboljšati vlastiti osjećaj zadovoljstva.

Angažirani zaposlenici razmišljaju, ali i osjećaju te djeluju u skladu s ciljevima kompanije. Zvuči lijepo međutim, kako odrediti jesi li zaposlenici angažirani i koliko?

Istraživanje zadovoljstva zaposlenika daje brojčane pokazatelje zadovoljstva kroz 9 kategorija te angažiranosti zaposlenika. Istraživanjem se osim uvida u stanje tvrtke, dobiva i usporedba ocjena kategorija zadovoljstva zaposlenika u odnosu na najbolje tvrtke u kategoriji, sve tvrtke koje sudjeluju u istraživanju i u odnosu na tvrtke iste djelatnosti.

Istraživanje zadovoljstva zaposlenika provodi se tijekom cijele godine, a upitnikom se istražuju sljedeći elementi zadovoljstva zaposlenika: Izazovnost radnih zadataka, Lojalnost zaposlenika, Organizacija rada, Radni uvjeti, Osobni rast i razvoj, Uključenost u donošenje odluka, Posvećenost poslu, Međuljudski odnosi, Komunikacija u tvrtki.

Rezultati ostvareni unutar četiri kategorije (osobni rast i razvoj, uključenost u donošenje odluka, međuljudski odnosi te komunikacija u tvrtki) dodatno se analiziraju i vrednuju u okviru zasebne cjeline ‘angažiranost zaposlenika’.

Detaljnije informacije i prijavu za istraživanje možete pronaći na stranici projekta.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.