Nakon što je 2014. godine na javnoj dražbi otkupila dio prostora nekadašnjeg Adriachema u Kaštel Sućurcu, tvrtka Ribola je na više od 15.000m2 površine uredila skladište vlastitih robnih marki i logističko distributivni centar. Uređenjem i tehnološkim opremanjem dijela skladišta za prijem, skladištenje i čuvanje voća i povrća, stvoreni su temelji za samostalni otkup tog asortimana od domaćih proizvođača i već se 2015. godine krenulo s otkupnom stanicom. Cilj je bio proširiti ponudu asortimana voća i povrća, podignuti razinu kvalitete i što veći dio ponude osigurati od lokalnih OPG-ova. Već u sljedećoj godini Ribola je otkupila više od 4,5 tisuće tona svježeg voća i povrća od domaćih proizvođača ukupne vrijednosti oko 14 milijuna kuna, a promet cijele kategorije asortimana narastao je za 30%.
U otkupnoj stanici zaposleno je 10 djelatnika koji svoj posao najvećim dijelom obavljaju u noćnim i ranim jutarnjim satima. Tijekom dana pristižu naružbe iz trgovina te se dogovara nabava i dostava s proizvođačima, a u noćnim i ranim jutarnjim satima roba se priprema za isporuku. Zajedno s ostalom robom sa Ribolinog centralnog skladišta, svježe voće i povrće dolazi do polica svih trgovina najkasnije do 7h ujutro. Oko 90% otkupljenog asortimana nabavlja se u Dalmaciji, a ostalo stiže iz ostalih djelova Hrvatske. Primjerice, krumpir i jabuka stižu iz Međimurja.
„Posebna pažnja posvećuje se kvaliteti i širini sezonskog asortimana, te kontinuitetu nabave. Cilj nam je što veći udio voća i povrća uzimati od domaćih proizvođača i vjerujemo da će lokalni otkup rasti. S obzirom da je potražnja još uvijek veća od ponude, u situacijama u kojima domaći proizvođači nemaju dostatne količine, robu uzimamo od hrvatskih veletrgovaca, kod kojih je dio robe hrvatskog, a dio inozemnog porijekla.“ – izjavila je Petra Bonacin Matković, voditeljica marketinga Ribole.
Otkupljeno voće i povrće domaćeg porijekla vrlo se kratko skladišti i uglavnom se odmah transportira na police. Takve namirnice ne prolaze kroz mnogo temperaturnh režima te je osigurana kvaliteta za krajnjeg potrošača. Iz Ribole napominju i kako je domaće voće i povrće na istoj cjenovnoj razini s uvoznim ali znatno veće kvalitete. Ponosni su jer svojim kupcima nude širinu asortimana i kvalitetniji proizvod, a lokalnim proizvođačima olakšavaju plasman na tržište.