Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Blog zona

Sadržaj je bitan, sadržaj prodaje proizvod ili uslugu

Zamislite na trenutak da se ispred vas nalaze svi ljudi iz vaše ciljane skupine. Imate pet minuta da ih zainteresirate za svoj proizvod ili uslugu. Nešto poput speed datinga, samo što im se morate obratiti svima odjednom i pokušati ih što više pridobiti na svoju stranu. Jer odmah nakon vas obraća im se vaš glavni konkurent.
PR kampanja je slična gore opisanoj situaciji, samo što u stvarnosti uglavnom imate malo više vremena za pripremu. A to vrijeme treba pametno iskoristiti za stvaranje okosnice kampanje, odnosno sadržaja. Jer općenito, sadržaj ej bitan, sadržaj prodaje proizvod ili uslugu.

Content is king – riječi su jednog od najvećih biznismena današnjice, Billa Gatesa, izrečene sada već davne 1996. godine. U međuvremenu se dogodila selidba naših života na internet, a osmišljavanje sadržaja i baratanje ključnim riječima postala su znanja bez kojih je nemoguće pozicioniranje. No, osmišljavanje sadržaja koji će privući baš one kojima su vaše poruke namijenjene nikad nije bilo zahtjevnije. More informacija i brendova koji se bore za naklonost potrošača izaziva kreativce da pokažu što znaju iz dana u dan uz krilaticu „brže, više, jače“.

Sam svoj medij – digitalno doba je svima omogućilo da postanu medij. Web stranica, blog, društvene mreže, dostupni su i prilagodljivi za različite namjene. Jedna od tajni koju su mnogi brendovi odavno shvatili je stvaranje vlastitih stranica na kojima dijele korisne savjete i informacije, kao i informacije o vlastitim proizvodima. Primjerice, stranica makeup.com je u vlasništvu jednog od velikih kozmetičkih brendova. Proizvođač najpopularnijih kockica na svijetu – Lego, iskoristio je YouTube za popularizaciju svog brenda putem igrica, tutorijala i crtića. Više od 600 milijuna pregleda govori dovoljno o uspjehu ovog kanala.
Facebook stranica je posebna avantura sa svojim zakonitostima, ali pruža mogućnost osnaživanja veza s  korisnicima i onima koji će to tek postati.

Copy/paste? – tako je lako posegnuti za tuđim idejama i rečenicama, posebno na internetu. Ali, ono što će vas doista izdvojiti i izdignuti je ono što je samo vaše. I ne mora uvijek biti skupo koliko mislite. Jednom kad vas počnu kopirati znat ćete da ste originalni.

Svjetla pozornice – možda mislite da je već sve rečeno i izmišljeno i da je bitka unaprijed izgubljena. No, svaki je posao pomalo igra koja zahtijeva maštu i komunikaciju sa suigračima, ali i s publikom. Odredite način koji vam je najprihvatljiviji za komunikaciju, zatražite mišljenje stručnjaka ili se oslonite na vlastite ideje i instinkte. I obratite se publici jer oni koji stoje pred vama možda traže upravo ono što vi nudite.


Marina Karamatić Sopić, managing partner Ambrela komunikacija, agencije za Odnose s javnošću i organizaciju događaja

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.