Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Tri vrste zaposlenika koji se opiru promjenama

Kreativnost je zanimljiva, ali i zastrašujuća pa se postavlja pitanje – kako navesti zaposlenike da prihvate nove načine poslovanja, bez straha od neuspjeha?

Kreativnost je zanimljiva, ali i zastrašujuća pa se postavlja pitanje – kako navesti zaposlenike da prihvate nove načine poslovanja, bez straha od neuspjeha?

U poslu, gotovo svatko tvrdi da se opredjeljuje za kreativnost i pronalaženje boljih i novih načina poslovanja. Ne samo da inovacija zvuči uzbudljivo, već djeluje i isplativa. Ipak, istraživanja pokazuju da, iako mnogi ljudi tvrde da vole promjene, kada se suoče s idejom da promijene svoj uobičajeni način poslovanja, postaju skeptični, ako ne i potpuno nezainteresirani za mijenjanjem načina rada.

Kreativnost je zanimljiva, ali i zastrašujuća pa se postavlja pitanje – kako navesti zaposlenike da prihvate nove načine poslovanja, bez straha od neuspjeha?

Inc. piše da je prvi korak u ”proučavanju” svojih zaposlenika. Nije svaki zaposlenik isti, nema svaki zaposlenik ”strah” od inovativnosti u poslovanju. Promotrite li svoje zaposlenike i njihove radne navike, lakše ćete zaključiti tko je spremniji na promjene te kako, onima koji imaju ”fobiju” od inovacija u radu, olakšati prijelaz.

Predstavljamo vam tri tipa zaposlenika koji strahuju od promjena u poslovnom svijetu te ideje kako im olakšati usvajanje novosti u poslovanju.

1. Pozitivac

Među mnogobrojnim djelatnicima, ”oni” se čine pozitivcima, a zapravo često ostavljaju pasivno-agresivne komentare. Taj zaposlenik se izjašnjava da je ZA promjenu, a opet, komentirat će kako smatra da ona nije dobra za poslovanje vaše firme iz nekoliko razloga.

Rješenje: Potrudite se da takav zaposlenik svoje negodovanje za promjenama kaže javno kako bi vi mogli reagirati, i kako bi na taj način izbjegli negativnu atmosferu u uredu. Kako to postići? Primjerice, prilikom sastanka, na kojemu će sudjelovati svi vaši zaposlenici, zatražite svakog od njih da na list papira napišu što ih najviše muči kod promjena poslovanja poduzeća. Bilješke neka budu anonimne i tema vašeg sljedećeg sastanka.

2. ‘Jedinstven sam’

Ovaj zaposlenik smatra da je njegova ”situacija” drugačija. Zbog nekog razloga, on je poseban, jedinstven djelatnik i njegovu načinu rada ne treba promjena.

Rješenje: Rješenje je jednostavno. Jednostavno naglasite da će promjena koristiti svima te kako je za pozitivan učinak potrebna stopostotna usklađenost, odnosno sklad svih vaših djelatnika. Svi su jedinstveni na svoj način, no, to ne znači da nema prostora za rad na sebi i poboljšanja kvalitete rada.

3. ‘Trebam još vremena za proučavanje’

Ovaj tip je ”žrtva” analiza. On/ona ne želi napraviti promjenu sve dok ne analizira sve moguće opcije i scenarije.

Rješenje: ”Pobijte” nepotrebni perfekcionizam ovakvog zaposlenika eksplicitno naglašavajući da je vaš prvi cilj usmjeriti se na bolje, ali ne i savršeno. Tada, za analiziranje nekog problema i njegovo rješavanje odredite određeno vrijeme. Kada to vrijeme istekne, pokažite da ste mislili ono što ste rekli, i donesite odluku. Ipak, svima je već jasno – vrijeme je novac.

   


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.