Ideja aplikacije Branchout slična je LinkedIn-ovoj. Dakle, korisnikov motiv leži u stjecanju poslovnih kontakata te u pronalasku posla. Prednost Branchouta je upravo Facebook, na kojem je danas gotovo 700 milijuna ljudi. A k tome na Branchoutu nije potrebna zasebna registracija. Ukoliko već imate LinkedIn možete jednostavno prenijeti podatke. Pomoću Branchouta moguće je vrlo lako stupiti u kontakt s nekim tko radi u kompaniji u kojoj biste upravo vi željeli raditi. Aplikacija pruža jasan uvid u radna mjesta vaših prijatelja i njihovih prijatelja.
BranchOut – nova Facebook aplikacija pomaže pri pronalasku posla
Aplikacija je prepoznata već u samim početcima, ali pola godine kasnije događa se eksplozija korisnika. Kada smo prvi puta pisali o njoj bilo ih je nešto manje od 100.000, a sada ih je nešto više od milijun. Čini se kako su u Branchoutu pronašli pravi dizajn. Eksplozija se dogodila nakon što su na naslovnoj stranici postavili oglase za posao, koje aplikacija pretražuje prema vašim afinitetima – „Jobs you may like – based on your current search settings“.
Iz tvrtke ističu kako je do neobično visokog rasta poslovnog umrežavanja na Facebooku došlo bez posebnih marketinških ulaganja, što znači da kod korisnika Facebooka postoji snažna potreba za poslovnim umrežavanjem.
Broj mjesečno aktivnih korisnika Branchouta porastao je u svega tjedan dana s 32.897 na 817.367 korisnika. Također, broj dnevno aktivnih korisnika premašio je brojku od 160.000.
U dva navrata Branchout je povukao 24 milijuna dolara investicijskih sredstava.
