Novosti

Kuća budućnosti u zagrebačkoj Gajevoj – Bang&Olufsen slavi 85. rođendan

Danska kompanija Bang&Olufsen, proizvođač sofisticiranih kućnih uređaja, audio, video i multimedijske opreme, u povodu obilježavanja 85. godina postojanja večeras u Zagrebu u suradnji sa svojom hrvatskom tvrtkom koja ove godine obilježava 15. godina rada otvara svoju prvu u svijetu ‘Kuću budućnosti’. Ona se temelji na sustavu inteligentnog upravljanja prostorom, među kojima je i centralno daljinsko upravljanje elektroničkim uređajima i rasvjetom.

Danska kompanija Bang&Olufsen, proizvođač sofisticiranih kućnih uređaja, audio, video i multimedijske opreme, u povodu obilježavanja 85. godina postojanja večeras u Zagrebu u suradnji sa svojom hrvatskom tvrtkom koja ove godine obilježava 15. godina rada otvara svoju prvu u svijetu 'Kuću budućnosti'. Ona se temelji na sustavu inteligentnog upravljanja prostorom, među kojima je i centralno daljinsko upravljanje elektroničkim uređajima i rasvjetom.

Kuća budućnosti otvara se u Gajevoj ulici, u zgradi izgrađenoj 1932./33., koja je zaštićen spomenik kulture i koju je projektirao arhitekt Josip Pičman, istaknuo je na konferenciji za novinare Milan Brezak, direktor tvrtke Bang&Olufsen Hrvatska. U suradnji s Udruženjem arhitekata grada Zagreba na toj je zgradi danas otkrivena i spomen ploča Pičmanu koju je donirao Bang&Olufsen.

iPhone upravlja zgradom i njenim funkcijama

Dodavši da će se na večerašnjem otvorenju prikazati kako mobilni uređaj iPhone upravlja zgradom i svim njenim funkcijama, Brezak je kazao i da je zbog toga u Zagreb stiglo vodstvo te danske kompanije.

Podsjetio je i na 15 godina te tvrtke u Hrvatskoj, koja je 1995. počela sa prostorom od 40 metara četvornih, a danas u Zagrebu, Splitu i Rijeci ima 1.400 metara četvornih, zapošljava 20 ljudi te posluje i na tržištima Bosne i Hercegovine, Makedonije i drugih zemalja u regiji.

Bilježe stalni rast prometa, otprilike po stopi od 20 posto svake godine, dok 2009./2010. bilježe zbog krize stagnaciju, očekujući nastavak rasta iduće godine i dalje.

Hrvatska veliki potencijal za rast

Unatoč nešto višim cijenama po čemu je Bang&Olufsen kao i po vrhunskoj kvaliteti i dizajnu poznat, u Hrvatskoj se podjednako prodaju svi njihovi proizvodi, a ono po čemu je Hrvatska različita po prodaji od zapadnih zemalja je veći broj privatnih rezidencijalnih uređenja u sklopu kojih se postavljaju cijeli sustavi.

Regionalni menadžer Bang&Olufsena za Hrvatsku i zemlje u okruženju te Srednji istok Tyler Benz istaknuo je da u Hrvatskoj, slično kao i na većini drugih tržišta, bilježe stabilan rast, a da u Hrvatskoj i regiji vide veliki potencijal za dalji rast. Kazao je i da danas Bang&Olufsen obuhvaća blizu tisuću prodajnih mjesta u više od 70 zemalja u svijetu.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version