10 razloga kako iskoristiti LinkedIn u osobnom brendiranju

Kao i većina, sigurno i ti imaš aktivan Facebook ili Instagram korisnički račun. Pitanje zato glasi – jesi li i na LinkedIn-u? Ako i jesi – iskorištavaš li njegove oooogromne mogućnosti?

Koliko znaš o LinkedIn-u?

To je poslovna mreža koja ti omogućava da se predstaviš u najboljem svijetlu svojim znanjem, vještinama i kompetencijama. LinkedIn će ti olakšati povezivanje s kolegama i stručnjacima iz cijeloga svijeta, a nerijetko donosi i nove poslovne prilike.

Već i ptice na grani znaju da je networking ultra-bitna stavka u poslovanju, kao i osobno brendiranje, a ovo je platforma koja uspješno povezuje to dvoje!

Ti si brend. Ti si način na koji se promoviraš. To je kako želiš da te svijet vidi. To je priča o tebi, putem ponašanja, riječi i stava. Iskoristi to da se razlikuješ od drugih. Ako to učiniš kvalitetno, možeš povezati sebe sa svojim poslom na način kao što niti jedan korporativni brend ne može.

Smiješ li zanemariti svoj osobni brend i dopustiti mu da se razvija organski, možda kaotično i izvan kontrole? NE! Ali možeš izgraditi svoj brend da te prikaže kao osobu kakva želiš biti.

U vrijeme „prije“ Interneta tvoj je osobni brend bila tvoja posjetnica. Danas su svi daleko manje anonimni. Stoga – pravo je vrijeme da stvoriš svoj brend, samostalno ili uz stručnu pomoć.

Lejla Rizvanović

10 načina na koje ti LinkedIn može u tome pomoći

1. Provjera identiteta– priznaj, koliko si puta nakon upoznavanja, stalkao osobu na društvenim mrežama ili googlao nečije ime? Isto je i u poslovnom svijetu – ljudima je potrebna sigurnost te mogućnost da provjere određenu osobu ili poduzeće. Stoga, imaj na umu da tvoj profil o tebi govori i više nego što misliš!

2. Osobni brend – ovo je prilika da na najbolji mogući način promoviraš sebe. Možemo slobodno reći da je LinkedIn u ovom slučaju „showroom“ tvojih poslovnih mogućnosti. Zato ga uredi na najbolji mogući način!

3. Povjerenje i reputacija – usmena preporuka zlata vrijedi! Upravo zato je ova platforma univerzalna preporuka za cijeli svijet, vidljiva u bilo kojem trenutku. Naime, mogućnost uvida u preporuke i recenzije na LinkedIn profilu uvelike olakšava stvari.

4. Pronađi posao – jesi li znao da poslodavci svakodnevno traže talente putem ove društvene mreže? Zamisli sljedeći scenarij: sjediš kući i stiže ti ponuda za posao jedne od najboljih tvrtki u gradu/regiji/svijetu? Da, moguće je i ovakve se stvari događaju. Ne propusti priliku!

5. Platforma za klijente –odličan je i praktičan način da se povežeš sa što više ljudi iz cijeloga svijeta, te tako dođeš do novih klijenata i poslovnih partnera.

6. Odličan izvor sadržaja – čim otvoriš svoj profil pruža ti se uvid u brojne zanimljive i poučne članke i vijesti relevantne za tebe i industriju u kojoj djeluješ. Osim toga na jednome mjestu možeš pronaći i ponudu poslova iz cijeloga svijeta. Još te nismo uvjerili?

7. Oglašavanje – uz mogućnost detaljnog ciljanja možeš usmjeravati oglase onim branšama koje se odaberu. Dodatan razlog zašto je ova platforma odlična i za oglašavanje je zato što povezuje ozbiljne ljude s ozbiljnim namjerama, a baš takvi klijenti su idealni, zar ne?

8. SEO & LinkedIn – sadržaj koji objavljuješ na LinkedIn-u automatski poboljšava tvoju SEO poziciju što znači da će objavljivanje sadržaja bogatog ključnim riječima podići tvoj rang na pretraživačima!

9. Grupe – interesi/podrška – ova je platforma puna brojnih grupa koje okupljaju ljude istih interesa sve s ciljem da bi se razmjenom i dijeljenjem mišljenja povezali ili si jednostavno međusobno pomogli. Osim toga, pridruživanje u grupe donijet će ti i veći network. Dvije muhe jednim udarcem!

10. LinkedIn je budućnost – ova društvena mreža iz dana u dan broji sve više korisnika i jača svoje postojanje, zato uskoči u ovaj vlak čim prije.

Mnoštvo je još onih koji nemaju jasno profiliran osobni brend. Jesi li i ti među njima? Možda je već danas pravi trenutak da to promijeniš.

 

O autorici:

Lejla Rizvanović – po struci magistar ekonomije, a u naravi Client Sucess Manager koja kroz digitalni marketing i personal branding potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum.

U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Osobno brendiranje je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi.

Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga.

Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo. <3

Podijeli

Odgovori

Top