Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Iva Šimeković: Glavni nedostatak hrvatskih suvenira je ograničenost proizvodnje

Meet Croatia – Memory Croatia edukativna je i zabavna igra s ljepotama Hrvatske koja se pokazala kao unikatan hrvatski suvenir. Naime, budući da je riječ o suveniru koji je kreiran i proizveden u zemlji koju predstavlja, rado ju kupuju strani gosti među kojima je najviše onih iz Koreje i Njemačke. Zbog edukativne vrijednosti igre M Croatia je sve traženija i među hrvatskim obiteljima s djecom. Igra stane u svaki džep, a njezina prva izdanja donose prepoznatljiva obilježja Zagreba, Dubrovnika te svih hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode. Može se kupiti u suvenirnicama, galerijama, knjižarama te poslovnicama Hrvatske pošte.

Na pitanja odgovara Iva Šimeković, direktorica tvrtke Mega Visit koja je igru osmislila i izdala:

Kako je nastala ideja za igru Meet Croatia – Memory Croatia?

U Hrvatskoj nedostaje dobrih suvenira s oznakom „Made in Croatia“ te edukativnih interaktivnih sadržaja o prirodnim ljepotama i kulturnoj baštini naše zemlje. Naime, i iz najbliže okoline znam koliko su naša djeca, ali i njihovi roditelji željni zajedničkog učenja kroz igru i zabavu. Zbog toga su mi se godinama u glavi rojile ideje o idealnoj igri, no za početak je bilo najbolje na tržište izići s jednostavnim konceptom koji odgovara duhu vremena. Tako je nastao memory Meet Croatia – Memory Croatia, igra koja donosi prekrasne fotografije Zagreba, Dubrovnika te svih hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode.

Kako se razvijala igra?

Pola smo godine utrošili na istraživanje tržišta te razvoj kreativnih rješenja s fantastičnim kreativcima iz agencije Brandz. Pritom smo se susreli i s izazovom kako proizvod proizvesti u Hrvatskoj po cijeni koja će mu osigurati konkurentnost na tržištu. Drago mi je da smo i u proizvodnji pronašli dobrog i pouzdanog partnera koji nas može pratiti na duge pruge.

Iva Šimeković

Iva Šimeković

Što je s distribucijom? Odmah ste ciljali na široko tržište.

Jedan od glavnih nedostataka većine pravih hrvatskih suvenira, je ograničenost njihove proizvodnje. Mi smo s druge strane znali da naš suvenir može biti proizveden u većoj nakladi, pa smo razmišljali i o razgranatoj prodajnoj mreži. Dogovarajući prodaju sa suvenirnicama i galerijama paralelno smo pregovarali s Tisak media centrima i Hrvatskom poštom. Zahvaljujući tome sada se Meet Croatia – Memory Croatia prodaje na više od 80 mjesta. Kako danas nije dovoljno prodavati u trgovinama, na našoj smo internetskoj stranici napravi e-trgovinu putem koje se igra može naručiti za 38 kuna.

Je to omogućilo i proširenje ciljne skupine?

Da. U početku se naš proizvod u prvom redu prodavao kao suvenir. S oduševljenjem su ga diljem zemlje kupovali gosti iz Koreje i Njemačke. Sada zbog njegove edukativne vrijednosti proizvod polako otkrivaju i naše obitelji s djecom. Većina njih ne zna koliko je Hrvatska bogata nacionalnim te parkovima prirode. Ima ih devetnaest, a fotografije koje donosi memory, kod mnogih će pobuditi želju da ih dožive i uživo.

 

Koliko se razlikuje Vaš poduzetnički poduhvat od poslova koji su mu prethodili?

Sedamnaest sam godina kao ekonomistica radila u velikim hrvatskim tvrtkama i stranim korporacijama. Budući da su cijelo vrijeme u meni tinjale neke kreativne ideje, znala sam da ću ih kad-tad pretočiti u djelo. Stavljajući brojke na papir djelovale su mi kao veliki rizik i upozorenje, no nije sve u matematičkoj računici. Iako kao poduzetnica zarađujem daleko manje nego prije, mnogo sam zadovoljnija. Kad ste sami na tržištu, nema zaštite velikog sustava, ali otkrivate druge prednosti takvog poslovanja. Upoznajete ljude koji s vama dijele slične poglede na svijet – kako strahove, tako i vjeru da svojim znanjem i iskustvom mogu stvoriti neku novu vrijednost.

Što sada stvarate?

Uskoro će izići igra Meet Croatia – Memory Croatia s motivima Istre, a s kolegama iz Brendza razvijam još jedan uzbudljiv projekt. Želja nam je da se ljudi što više igraju, uživaju u ljepoti i pravim vrijednostima.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.