Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

14.17 i 50 – brojke koje objašnjavaju zašto Microsoftu Skype nije skup

Gotovo da nema medija koji ovoga tjedna nije objavio vijest o najvećoj Microsoftovoj akviziciji u povijesti – kupovini Skypea u gotovini za 8,5 milijardi dolara. Dan poslije matematika i analitika već rade punom parom. Jedni se pitaju što Microsoft namjerava sa Skypeom dok drugi muku muče s brojkom 8,5 milijardi.

Gotovo da nema medija koji ovoga tjedna nije objavio vijest o najvećoj Microsoftovoj akviziciji u povijesti – kupovini Skypea u gotovini za 8,5 milijardi dolara. Dan poslije matematika i analitika već rade punom parom. Jedni se pitaju što Microsoft namjerava sa Skypeom dok drugi muku muče s brojkom 8,5 milijardi.

Sypeova vrijednost nedavno je procijenjena na 2,5 milijardi dolara, a Microsoft je za njega odlučio platiti 8,5 milijardi. Mnogi smatraju kako je taj potez najpoznatije svjetske softverske kompanije pomalo nelogičan, te kako je Skype uvelike preplaćen. Američki tehnološki portali logičnost ovog poteza vide iza brojki 14.7 i 50.

14.15

14.15 dolara platio je Microsoft za svakoga Skypeovog korisnika. eBay je za svakog Skypeovog korisnika 2005. godine platio 45,6 dolara po korisniku. Dakle Skypeova cijena je porasla, ali cijena po korisniku značajno je manja.

50

50 je broj dana koji je Microsoftu potreban za ostvarenje 8,5 milijardi dolara čistog novčanog toka. U prenesenom značenju, kada Microsoft izgubi 8,5 milijardi dolara, zbog visokih prihoda i visoke profitabilnosti, taj propust može nadoknaditi za svega 50 dana.

Microsoft će integracijom Skypea u svoje projekte dobiti puno, a posebno je zaniljiva sinergija Skypea i Windows Phonea 7, koji u suradnji s Nokiom najavljuje ozbiljan pohod na tržište smartphonea.

Ukoliko ništa od toga ne uspije, za 50 dana sve će biti kao da se nije dogodilo!


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.