Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

250.000 kuna za sve dječje domove u Hrvatskoj

Kaufland djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi u svim domovima diljem Hrvatske poklanja namirnice za božićni ručak i prikladne poklone – sve u vrijednosti od 250.000 kuna.

Nalazimo se pred novim izazovima koje je pred nas stavila epidemija i upravo zbog toga ovog Božića iznimno je važno misliti na ugrožene u zajednici – djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi koja će blagdan dočekati u jednom od dječjih domova diljem Hrvatske.

Trgovački lanac Kaufland iz tog je razloga pokrenuo donaciju u proizvodima u vrijednosti od ukupno 250.000 kuna za radostan Božić malih štićenika svih domova za djecu u Hrvatskoj. Cilj ove donacije je djeci uljepšati božićne blagdane tako da svako dijete ima osiguran božićni ručak i poklon koji će ga razveseliti.

„Uvijek nam je važno zadovoljstvo naših kupaca, ali koristimo i svaku priliku da pomognemo lokalnoj zajednici te posebnu pažnju posvećujemo najmlađima. Mnoga djeca nažalost nemaju priliku odrastati u toplom obiteljskom domu i njihove sudbine ovise o divnim odgojiteljima i skrbnicima, ali i o svima nama, zajednici. Nadamo se da će naš doprinos izmamiti osmjehe na dječja lica“, izjavila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanda.

Kaufland koristi svaku priliku da pomogne zajednici u kojoj posluje, a o tome svjedoče i projekti poput Kaufland škole voća i povrća u okviru kojeg Kaufland već četvrtu godinu zaredom partnerskim školama diljem Hrvatske donira svježe voće i povrće, ali i dugogodišnja suradnja s UNICEF-om Hrvatska čiju utrku Mliječna staza već tradicionalno podržava kao glavni sponzor.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.