Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

4 načina kako postići da zaposlenici vole raditi kod vas

Što je manja fluktuacija ljudi, može se zaključiti da je klima u organizaciji pozitivnija.

Što je manja fluktuacija ljudi, može se zaključiti da je klima u organizaciji pozitivnija.

Stopa zadržavanja zaposlenika u određenoj kompaniji jedan je od načina kojima se mjeri uspješnost odjela ljudskih potencijala, ali i poslovanja kompanije. Što je manja fluktuacija ljudi, može se zaključiti da je klima u organizaciji pozitivnija, da se cijeni ljudski rad te da se zaposlenike neprestano potiče na razvoj.

Postoje načini kojima možete potaknuti zadovoljstvo zaposlenika te ih navesti da vole raditi kod vas i za vas:

Fokusirajte se na njihovu sreću i gledajte kako se nezadovoljstvo topi

Amy Buckner Chowdhry zna kako usrećiti ljude – AnswerLab, tvrtka čija je suosnivačica, pomaže brendovima da se povežu s klijentima istražujući kako ljudi percipiraju njihovu internetsku stranicu. Kroz taj posao postala je stručnjak za povezivanje s ljudima.

Ipak, Chowdhry ne koristi svoje znanje samo kako bi klijente zadržala zadovoljnima već pomaže i poslodavcima koji žele raditi na zadovoljstvu svojih zaposlenika. Ovu su njezini savjeti koji i vama mogu pomoći da povećate zadovoljstvo ljudi koji za vas rade:

1) Razmišljajte o njihovoj karijeri

Svaki zaposleni čovjek ima svoje ciljeve u karijeri te ih se prije ili kasnije trudi dostignuti. Osim toga, svi žele znati imaju li budućnost u kompaniji, stoga je fokusiranje na njihovu karijeru ključno za njihovo zadovoljstvo. Stvaranje pozitivne radne atmosfere u tom je slučaju samo početak. Mali stupanj fluktuacije zaposlenika zapravo proizlazi iz cjelovitog fokusiranja na svakog zaposlenika, odnosno razmišljanja o njegovoj povezanosti s kompanijom. Drugim riječima, fokusiranje na napredak u karijeri pojedinca samo je korak prema tome da se zaposlenik u kompaniji osjeća kako kod kuće.

Ako vaš zaposlenik zna da mislite o njemu i njegovom napretku, sigurno će vam to višestruko vratiti i dokazati da je zaslužio promaknuće za koje ste se zalagali.

2) Potaknite ih na učenje

AnswerLab, tvrtka s početka priče, svojim zaposlenicima daje 400 dolara koje mogu potrošiti na bilo koji tehnološki uređaj prema njihovom izboru. Ovom beneficijom ne nagrađuju se samo zaposlenici, već se na ovaj način indirektno utječe i na zadovoljstvo klijenata. Nagradite svoje zaposlenike nekom uslugom ili proizvodom vaše tvrtke, ukoliko još niste. Možda upravo korištenjem iste mogu poboljšati uslugu ili proizvod jer će tako izravno vidjeti prednosti i nedostatke sustava. Potaknite ih da neprestano uče i razvijaju svoje vještine te razmišljaju na način kako razmišlja i vaša kompanija. To će zaposlenike potaknuti i na donošenje novih ideja te stvaranje dodane vrijednosti.

3) Promovirajte važnost zdravog života

Zdrav zaposlenik je sretan i produktivan zaposlenik. Kako bi to postigli, važno je ulagati u zdravlje svakog zaposlenika. Ukoliko zaposlenicima niste u mogućnosti plaćati fitness programe, možete ih svojim primjerom potaknuti na zdraviji način života.

Potaknite ih da tijekom pauze prošeću po svježem zraku ili unutar svakog odjela organizirajte 10-minutno rastezanje. Što ćešće naglašavajte da je važno svakih sat vremena ustati, napraviti kratku pauzu i rastegnuti se. Motivirajte svoje zaposlenike, budite prvi koji će potaknuti kulturu svakodnevnog razgibavanja na poslu. Kada vide da vi, kao šef, možete odvojiti vrijeme za kratko razgibavanje, sigurno će se i oni ohrabriti na to.

4) Ohrabrite ih na volontiranje

Povezivanje sa zajednicom je jedan od načina kako zaposlenici mogu osjećati da su dio nečega većega od njih samih. Tako AnswerLab potiče zaposlenike da doniraju svoje vrijeme i vještine važnim stvarima. Primjerice, da odaberu udrugu kojoj će AnswerLab donirati sredstva ili se na kakav drugi način angažirati za dobrobit šire zajednice.

Napisao

Pročitajte još:

Poduzeća

Proizvođačima duhana je za isporučeni duhan isplaćeno gotovo 12 milijuna kuna više nego godinu ranije. Kvalitetnom komunikacijom i suradnjom s proizvođačkim udrugama i u...

Ljudski resursi

Od 24. siječnja do 2. veljače održan je online sajam sezonskih poslova Sezonac.hr, najveći virtualni susret poslodavaca u potrazi za kvalitetnim sezonskim radnicima te...

Turizam

Vinski znalci i ljubitelji vina okupit će se 13. veljače u zagrebačkom hotelu Esplanade na 11. izdanju En primeuru mladih malvazija u organizaciji Vinistre,...

Poduzeća

Dora Strezova-Nikolova na novi položaj u Coca-Coli HBC dolazi s mjesta glavne direktorice tvrtke The Coca-Cola Company u Bugarskoj na kojemu je bila od...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.