Dok pametno i prikladno ime može impresionirati vaše obožavatelje, odabir neorginalnog imena komunicira manjak entuzijazma prema vašem novom poslovnom pothvatu. Dakako, nikada nije kasno promijeniti ime kompanije. Neke su od najboljih kompanija mijenjale ime kada im je bolja ideja pala na pamet. Xerox se prije zvao The Halloid Company; Nissan je bio Datsun; a LG je skratio svoje ime od Lucky and GoldStar Co.
Ime treba pričati priču
Neka imena jednostavno padnu s neba. Pa kad vas pogodi inspiracija, iskoristite ju za osmišljavanje imena. Na Dan zahvalnosti 1904. Holt Tractor Co fotografirao je svoju zadnji model traktora. Sukladno biografiji osnivača kompanije Benjamina Holta, fotograf je primjetio da traktor “puže kao gusjenica (eng. Caterpillar)”. ” Holt je odredio ime Caterpillar 1910. A, lekcija za vas je da uvijek slušate sebe i druge jer ne znate kada će inspiracija doći.
Jel ime pamtljivo?
Imena velikih kompanija imaju pamtljivost to se postiže na sljedeći način. Za brainstorming odvojite puno vremena, barem jedan tjedan i izdvojite nekoliko opcija. Čak iako pronađete pravo ime potrebno je i dalje nastaviti s brainstormingom. Najbolja imena su ona koja ćete sami najlakše zapamtiti.
Osmislite novi jezik!
Izmisliti potpuno novu riječ! Osnivači Googla and Gizmoda nisu pronašli imena kompanija u knjigama, niti igdje drugdje. Jednostavno, ta imena nisu postojala. Kombinirajte dvije riječi ili koncepte. Netočno slovkajte riječ. Izađite iz okvira, mislite izvan okvira! Klijenti cijene neovisnost, brand koji preuzima rizik i pokušava udaljiti sebe od onih koji igraju na sigurno.
Kratko je slatko!
Što Nike, Apple, Facebook, Twitter, Dreamworks, Pixar, i eBay imaju zajedničko? Da, točno je da su stvarno uspješne kompanije, ali imaju i samo dva sloga u nazivu tvrtke. Studije pokazuju da kratkoća olakšava pamtljivost imena. Usporedite sami duga i kratka imena i nazive! Kratko ime nećete tako lako zaboraviti. Dok neki tvrde da igra riječima ili frazama može biti zabavna, često je to zapravo nedostatak. Kompanije kao “It’s A Mad, Mad, Mad Computer World,” nisu samo komplicirane za pamćenje, već su ujedno i imena koje klijenti neće ponavljati svojim prijateljima.
