Ljudi na visokim pozicijama drže se određenih ‘pravila’ kako bi bili što produktivniji i uspješniji na poslu.
Evo koja su:
Smireno započinju dan
Izbjegavanje stresa rano ujutro može pozitivno utjecati na ostatak dana. Kada smo zadovoljni i opušteni, mnogo smo produktivniji. Ne razmišljajte o poslu i zadacima istog trenutka kada otvorite oči; izdvojite nekoliko minuta za opuštanje i jutarnje ritualne koji vam pričinjavaju zadovoljstvo.
Ne posežu odmah za laptopom ili mobitelom
Provjeravanje novih mailova i poruka može pričekati. Istraživanje je pokazalo da ranojutarnje čitanje pošte može postati ovisnost gora od pušenja i konzumacije alkohola. Provjeravanje novih poruka odgodite za sat-dva čime ćete značajno umanjiti stres.
Postavljaju prioritete
Umjesto da paničarite nad količinom obveza koje taj dan morate obaviti, bolje je da utvrdite koji su vam prioriteti. Direktori velikih kompanija cijene svoje vrijeme i ne dopuštaju si ‘besmislene troškove’ – nešto treba riješiti taj dan, a nešto može pričekati.
Uklanjaju sve što im odvlači pozornost
Jesmo li uslijed razvoja tehnologije i pojave društvenih mreža svi razvili ADHD? Notifikacije, poruke, i fotke nam odvraćaju pozornost stoga je važno ‘očistiti’ svoj radni prostor.
Pišu listu zadataka
Kada sve obveze stavite na papir, dobit ćete jasniji pregled i bolje organizirati svoje vrijeme. Dokazano je da ako ovakvu listu radite jedan dan unaprijed, umirit ćete um i lakše se opustiti dok ste doma.
Izvor: BusinessInsider