Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

650 milijuna dolara za daljnju globalnu ekspanziju FlixMobility grupe

Uz novog investitora, FlixMobility grupa dobiva snažnog partnera za daljnju buduću ekspanziju na postojećim i novim tržištima.

FlixMobility grupa
FlixMobility grupa

FlixMobility grupa, kojoj pripada hrvatskoj već dobro poznati autobusni operater FlixBus, zaključila je novu rundu financiranja iz G serije i dobila još jednog snažnog američkog investitora, Canyon Partners. Nova investicijska runda iznosi ukupno 650 milijuna dolara te je kombinacija kapitalnog ulaganja i zaduženja. Uz novog investitora, FlixMobility grupa dobiva snažnog partnera za daljnju buduću ekspanziju na postojećim i novim tržištima. Vodeća tehnološka kompanija u intermodalnoj i održivoj mobilnosti šalje jasnu poruku snažnog ubrzavanja razvojne strategije i budućih planova razvoja temeljenu na snažnim financijskim osnovama.

Nova procijenjena vrijednost kompanije iznosi više od 3 milijarde dolara, što je značajnije više od posljednje investicijske serije u 2019. godini. Novu investicijsku seriju podržali su osnivači te postojeći investitori koji uključuju General Atlantic, Permira, TCV, HV Capital, Backrock, Baillie Gifford i SilverLake kao i uspješan, jedinstven poslovni model.

˝Zadnja runda financiranja šalje snažnu poruku budućeg razvoja naše vizije kojom se nastoji osigurati održiva mobilnost putnicima diljem svijeta,˝ izjavio je Jochen Engert, osnivač i CEO FlixMobility grupe. ˝Zatvaranjem ove runde financiranja, dobro smo se pozicionirali za buduće razvojne planove FlixBusa i FlixTraina.˝

U ovom trenutku, vijest o investiciji predstavlja prekretnicu za kompaniju i njenu buduću snažnu razvojnu strategiju razvoja. Kompanija je uspješno upravljala kroz pandemiju opreznim prilagođavanjem mreže linija te ulaganjem u tehnologiju i automatizaciju. FlixMobility se u ovom trenutku usmjerava na daljnji razvoj kroz širenje na novim i postojećim tržištima te na širenje željezničkog prometa unutar Njemačke i Švedske, prilikom čega se oslanja na podršku EU u smjeru dodatnog jačanja jedinstvenog tržišta. Podrška se temeljni na lojalnoj konkurenciji odnosno na postavljanju pravnog okvira koji omogućuje ulazak novih igrača na ta tržišta s ciljem izgradnje sveobuhvatne ponude održive mobilnosti.

Rast na postojećim tržištima te širenje na nova tržišta

Investicija će podržati ambicije FlixMobility grupe u razvoju najveće mreže autobusnih linija diljem SAD-a, Velike Britanije i Portugala te daljnje širenje na već vodećim tržištima poput Istočne Europe, Turske i Francuske. Planovi za širenje na potpuno nova tržišta već su u pripremi.

˝U ovom trenutku prelazimo iz faze zaštite kompanije i zaposlenih u fazu još snažnijeg i ubrzanog rasta. Naš jasan cilj je postati lider na svim tržištima na kojima smo trenutno prisutni,˝ izjavio je André Schwämmlein, osnivač i CEO FlixMobility grupe. ˝Želimo osigurati pristupačna i zelena putovanja te vidimo

SAD kao tržište s neizmjernim potencijalom. Vidimo SAD kao naše najveće tržište u budućnosti. Istovremeno ćemo u post-pandemijskom periodu ojačati svoju tržišnu poziciju na svim velikim europskim tržištima kako bi ponovno omogućili putovanja. Da bi ovo bilo izvedivo, nužno je da svaka zemlja, kao i EU osiguraju uvjete za lojalnu konkurenciju te stvore temelj za jedinstveno i otvoreno europsko tržište.˝

Činjenice jasno pokazuju kako je FlixMobility grupa uspješno prevladala prvi val pandemije u 2020. te je izašla još i snažnija kada je već prošlog ljeta otvoreno tržište prema Baltičkim zemljama te pokrenuta domaća mreža linija unutar Velike Britanije i Portugala.

FlixMobility vidi ogroman potencijal u širenju intermodalnog prijevoza putnika

Uz FlixBus koji prometuje u 36 zemalja, FlixMobility upravlja i željezničkim prometom od 2018. godine pod imenom FlixTrain. Trenutno FlixTrain prometuje Njemačkom te je početkom svibnja 2021. godine pokrenut i FlixTrain u Švedskoj. Kompanija stoga vidi budućnost u integraciji vlakova i autobusa kao sastavni dio postojeće ali i buduće strategije.

André Schwämmlein: ˝Samo u 2019. godini s nama je putovalo više od 62 milijuna putnika. Sigurni smo da ćemo biti u mogućnosti ponuditi zelenu mobilnost za još više putnika u nadolazećim godinama kroz širenje u cestovnom i željezničkom prometu na postojećim kao i u novim zemljama i novim kontinentima.˝

Preporučujemo

Lifestyle

Iako brojevi variraju od situacije do situacije neupitno je da je govor tijela u prenošenju poruke jako bitan.

Lifestyle

Dulum zemlje, prva sezona dokumentarne serije u četiri nastavka, priča o izazovima i uspjehu hrvatskih “poljoprivrednika vizionara”.

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Upravljanje biznisom

Upravo su vam dali novi projekt i nemate ni najblažu ideju kako ćete ga napraviti na vrijeme. A naravno, ne dolazi u obzir da...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.