Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Cijena rada je pala, pojavilo se puno nelojalnih konkurenata, nesigurna je naplata …

Odlučila je da neće čekati Vladin prijedlog zakona o poticanju zapošljavanja novopečene radne snage, ili kako ga neki nazivaju ‘Mrsićev rad bez radnog odnosa’, nego pokrenuti vlastiti biznis.

Odlučila je da neće čekati Vladin prijedlog zakona o poticanju zapošljavanja novopečene radne snage, ili kako ga neki nazivaju 'Mrsićev rad bez radnog odnosa', nego pokrenuti vlastiti biznis.

Ime joj je Marina Belčić, ima 25 godina, živi i radi u Velikoj Gorici. Završila je srednju Grafičku školu u Zagrebu, smjer – grafički urednik. Trenutno je još uvijek student na preddiplomskom studiju na Grafičkom Fakultetu. I odlučila je da neće čekati Vladin prijedlog zakona o poticanju zapošljavanja novopečene radne snage, ili kako ga neki nazivaju ‘Mrsićev rad bez radnog odnosa’, nego pokrenuti vlastiti biznis.

Marina Belčić pokrenula je, kaže, EXENE D!ZAJN – inovativni studio koji se bavi grafičkim i web dizajnom te nudi atraktivno dizajnirana rješenja kojima će klijentima pokušati omogućiti da ostvare zamjetnu prisutnost na tržištu. Je li pri otvaranju biznisa naišla na prepreke? “Moram priznati da je zapravo prepreka bila više u osjećaju da je trenutno okruženje nepovoljno za pokretanja vlastitog posla. Osim toga, oko sebe viđam slučajeve mladih ljudi koji su bez pesperktive da dobiju bilo kakav posao, a kamoli da pokrenu vlastiti”, kaže nam.

Kao pozitivnu stranu u pokretanju biznisa u vrijeme krize navodi to što konkretno u njenom poslu kupci traže više opcija za usluge radi usporedbe cijene i kvalitete rada.  “Da nije kriza i da sam mogla naći posao u nekoj kompaniji, sigurno bih se odlučila u ovim godinama za tu opciju. No, kako posla nije bilo odlučila sam krenuti sama”, kaže. Kao negativnu stranu Belčić ističe činjenicu da je cijena rada pala, pojavio se nemali broj nelojalnih konkurenata, nesigurna je naplata obavljenog posla…

Unatoč svemu tome, uspijeva odraditi posao pa se tako već sada, kaže, može pohvaliti potpisivanjem godišnjih ugovora o suradnji sa stabilnim i platežno sposobnim partnerima. Kao ciljanu publiku odabrala je kompanije koje žele konceptualna rješenja dizajna ambalaže i proizvoda.

Poslovni.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.