Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Booking.com: Predano radimo na pružanju podrške korisnicima i partnerima

Booking.com pokreće ‘Kampanju za ponovnu rezervaciju’ kako bi potaknuo putnike koji su zbog vladinih ograničenja za putovanja povezanih s koronavirusom morali otkazati svoja putovanja unutar zemlje da ponovno rezerviraju smještaj u istom objektu kada opet nastupe sigurni uvjeti za putovanja.

pixabay.com

Dok su putnici planirali posjetiti neka od najljepših odredišta u Hrvatskoj i diljem svijeta, širenje zaraze koronavirusom (COVID-19) ubrzo se pretvorilo u pandemiju koja je primorala mnoge vlade da zatvore svoje granice, a putnike da ostanu kod kuće.

Kako bi olakšao svima da istraže svijet, počevši s istraživanjem vlastite zemlje nakon ukidanja ograničenja za putovanja, Booking.com pokreće ‘Kampanju za ponovnu rezervaciju’ kako bi potaknuo putnike koji su zbog vladinih ograničenja za putovanja povezanih s koronavirusom morali otkazati svoja putovanja unutar zemlje da ponovno rezerviraju smještaj u istom objektu kada opet nastupe sigurni uvjeti za putovanja.

Korisnici koji ispunjavaju kriterije primit će promotivni kod za ponovnu rezervaciju, a nakon rezervacije ostvarit će 15% povrata (do 100 eura) cijene rezervacije u obliku bonusa. Booking.com na ovaj način pokušava potaknuti putnike da ostvare putovanje kojem su se radovali kad za to dođe pravo vrijeme, a ujedno daje podršku lokalnim objektima u zajednicama diljem svijeta.

„U Booking.com-u predano radimo na pružanju podrške korisnicima i partnerima tijekom razvoja ove pandemije. A kada za to dođe pravo vrijeme, želimo ponovno olakšati svima da istraže svijet“, izjavio je Arjan Dijk, Viši potpredsjednik i Direktor odjela za marketing u Booking.com-u. „Kao dio naše misije s uzbuđenjem predstavljamo ‘Kampanju za ponovnu rezervaciju‘, kojom želimo potaknuti korisnike da ponovno rezerviraju smještaj u istom objektu i pritom ostvare nagradu za putovanja. Tijekom ovog razdoblja mnogi su putnici kod kuće i traže inspiraciju za putovanja kako bi zadovoljili svoju želju za putovanjem te traže načine kako podržati svoje omiljene lokalne tvrtke. Ovom kampanjom želimo im omogućiti da to lakše učine.“


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.