Dok su putnici planirali posjetiti neka od najljepših odredišta u Hrvatskoj i diljem svijeta, širenje zaraze koronavirusom (COVID-19) ubrzo se pretvorilo u pandemiju koja je primorala mnoge vlade da zatvore svoje granice, a putnike da ostanu kod kuće.
Kako bi olakšao svima da istraže svijet, počevši s istraživanjem vlastite zemlje nakon ukidanja ograničenja za putovanja, Booking.com pokreće ‘Kampanju za ponovnu rezervaciju’ kako bi potaknuo putnike koji su zbog vladinih ograničenja za putovanja povezanih s koronavirusom morali otkazati svoja putovanja unutar zemlje da ponovno rezerviraju smještaj u istom objektu kada opet nastupe sigurni uvjeti za putovanja.
Korisnici koji ispunjavaju kriterije primit će promotivni kod za ponovnu rezervaciju, a nakon rezervacije ostvarit će 15% povrata (do 100 eura) cijene rezervacije u obliku bonusa. Booking.com na ovaj način pokušava potaknuti putnike da ostvare putovanje kojem su se radovali kad za to dođe pravo vrijeme, a ujedno daje podršku lokalnim objektima u zajednicama diljem svijeta.
„U Booking.com-u predano radimo na pružanju podrške korisnicima i partnerima tijekom razvoja ove pandemije. A kada za to dođe pravo vrijeme, želimo ponovno olakšati svima da istraže svijet“, izjavio je Arjan Dijk, Viši potpredsjednik i Direktor odjela za marketing u Booking.com-u. „Kao dio naše misije s uzbuđenjem predstavljamo ‘Kampanju za ponovnu rezervaciju‘, kojom želimo potaknuti korisnike da ponovno rezerviraju smještaj u istom objektu i pritom ostvare nagradu za putovanja. Tijekom ovog razdoblja mnogi su putnici kod kuće i traže inspiraciju za putovanja kako bi zadovoljili svoju želju za putovanjem te traže načine kako podržati svoje omiljene lokalne tvrtke. Ovom kampanjom želimo im omogućiti da to lakše učine.“