Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Redakcija poslovnog tjednika Lider pokrenula je akciju „Hrvatski SWOT“

Redakcija poslovnog tjednika Lider poslala je ta četiri jednostavna, a istodobno za odgovor teška pitanja na adrese stotinjak ekonomista, konzultanata, poduzetnika i menadžera u okviru akcije „Hrvatski SWOT“.

Redakcija poslovnog tjednika Lider poslala je ta četiri jednostavna, a istodobno za odgovor teška pitanja na adrese stotinjak ekonomista, konzultanata, poduzetnika i menadžera u okviru akcije „Hrvatski SWOT“. Odgovori su zatraženi i od svih parlamentarnih stranaka i sindikata.

– Akciju smo pokrenuli nezadovoljni razinom javnih rasprava o temeljnim ekonomskim pitanjima razvoja zemlje. Uz časne iznimke, nude se rješenja bez prethodne dijagnoze. Rijetki su strukturirani istupi. Želimo ponuditi alat kojim promišljanja o ekonomskoj budućnosti zemlje mogu postati kvalitetnija – kaže Miodrag Šajatović, glavni urednik Lidera.

Poduzetnicima i menadžerima poznat je najjednostavniji analitički alat – SWOT analiza – koja se svodi na četiri elementa: snaga slabosti, prilike prijetnje. Uvjereni smo da ju je moguće primijeniti i u makroekonomske svrhe. Od sudionika rasprava na javnoj sceni tražili smo da za svaki element navedu od tri do pet najvažnijih odgovora. Matrice SWOT-a objavljujemo u tiskanom izdanju Lidera i na svojem internetskom portalu. Akcija je pokrenuta u povodu petnaest godina postojanja Lidera.

– Organizirat ćemo i rasprave o elementima o kojima se izražava najveće neslaganje. Primjerice, za dio uključenih u akciju političke prilike hrvatska su prednost, a za druge su istodobno slabost. Slično je s ocjenom ljudskoga kapitala. Prijedloge koje ćemo na kraju prikupiti ponudit ćemo kao prilog najavljenoj javnoj raspravi o Nacionalnoj razvojnoj strategiji do 2030. Bit ćemo zahvalni kolegicama i kolegama iz drugih medija ako svoje sugovornike suoče s četiri pitanja koje traži SWOT analiza: što nam je snaga i koje su slabosti, a što prilike i prijetnje – navodi Šajatović.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.