Zanimljivost radio postaja leži u sposobnosti dosezanja ciljne skupine putem specijaliziranih emisija i programa. Zvučni efekti mogu privući pažnju slušatelja i kada nisu koncentrirani na slušanje radio postaje te potiču maštu i vlastitu predodžbu o događaju.
Široki doseg i fleksibilnost
Radio je dobro koristiti kao „prateći” medij, jer prenosi imidž oglašavanja na televiziji. Ovaj oblik oglašavanja također daje mogućnost dosezanja široke publike, jer se sluša na svakom mjestu i u bilo koje vrijeme.
Ukoliko je to potrebno, u kratkom vremenu možete izraditi, doraditi ili promijeniti oglasnu poruku. Oglašavanje na radio postajama znatno je povoljnije nego na npr. televiziji ili časopisima.
Najbolji termini rezerviraju se unaprijed
Međutim, poruke su jednokratne i nestaju nakon emitiranja, a moguće je da i ne osiguraju punu pažnju slušatelja.
Radio nikako nije pogodan za prezentaciju novih ili kompliciranijih proizvoda ili usluga. U praksi se događa da su najbolji i najslušaniji termini najčešće zakupljeni kroz duže vremensko razdoblje i nije ih moguće uvijek rezervirati na željenoj radio postaji.