Studio Tumpić/Prenc potvrdio je status jedne od najuspješnijih domaćih agencija za tržišno komuniciranje. Na najvećem nacionalnom natjecanju kreativne industrije IdejaX rovinjski je studio dobio čak tri zlata i dva srebra. Nagrade, kojima se pod pokroviteljstvom Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HURA) honoriraju najoriginalnije i jedinstvene kreativne ideje, dodijeljene su prošlog vikenda na Danima komunikacija u Rovinju.
Studio Tumpić/Prenc je prema broju osvojenih nagrada IdejaX treća najbolja agencija u Hrvatskoj, a ujedno i najbolja nezavisna agencija. Čak s tri zlata nagrađen je dizajn pakiranja ekstradjevičanskog maslinovog ulja Istriana proizvođača E Pluribus Unum. Dizajnerskim rješenjem motiva amfore na kutiji i boci maslinovog ulja naglašena je veza s prošlošću, odnosno s vremenom kad se u rimskim amforama pohranjivalo maslinovo ulje. Ovo je rješenje osvojilo priznanja Best on Market (kategorija Food), Best of Branding & Rebranding i Best Packaging (manje od 10.000 primjeraka).
Srebro u kategoriji Best on Market – Zdravlje i farmacija dodijeljeno je za kampanju „Aqua Maris – Bez mikroplastike, bez brige“ kojom je promoviran prvi sprej s morskom vodom bez mikroplastike. U kategoriji dizajna za Best of Ad-Making srebrom je nagrađen projekt signalizacije Gradskog bazena Rovinj – Rovigno. Signalizacija na svoj način slavi Rovinj motivom visećeg ručnika čime podsjeća na kultne “tiramole” u ovom gradu.
„Nevjerojatna je čast osvojiti ovoliko nagrada i dokazati se kao jedna od najboljih domaćih agencija. Studio Tumpić/Prenc bio je na mnogo načina uključen u ovogodišnje Dane komunikacija, a IdejaX bit će mi nezaboravno iskustvo jer sam i osobno bio involviran kao predsjednik žirija za Best on Market i Best of Positive Change te kao sudionik panela Packaging 360° u organizaciji Hrvatskog dizajnerskog društva. Razveselio me veliki odaziv na ovaj panel i dvorana puna ljudi“, ističe Anselmo Tumpić, kreativni direktor studija.
Osim spomenutih nagrada rovinjski kreativci su tijekom Dana komunikacija primili i zlato s regionalnog natjecanja Balcannes koje slavi najbolje i najoriginalnije projekte, agencije i oglašivače u zemljama regije. Nagrađena je kampanja „Vrijeme je za tvoje vrijeme“ za vinariju Franc Arman, odnosno za dizajn pakiranja vina Teran Barrique. Kako bi se naglasila nužnost sazrijevanja odležanog vina, u nagrađenom rješenju boca terana zaključana je u kutiju te time nedostupna za konzumaciju. Aplikacija dostupna putem QR koda s kutije šalje vlasniku boce poruke, a u predviđeno vrijeme i šifru koja otvara vino.
Na ovaj je način Studio Tumpić/Prenc nastavio uspješan trend iz prošle godine koju je zaključio kao domaća agencija s najvećim brojem međunarodnih nagrada, osvojivši čak devet priznanja s prestižnih svjetskih festivala i natjecanja.