Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Mobilni SMS – još uvijek jako marketinško oružje

Kada je riječ o novim tehnologijama, spomen mobitela zvuči kao stara vijest. Prateći trendove, sve više tvrtki svoj marketing usmjerava na internet, tražeći tamo svoju ciljanu skupinu. No, unatoč Twitteru, Facebooku, RSS-u i ostalim, online marketinškim mekama, mobilni SMS nije izgubio na vrijednosti. Svaki mobitel može primati i slati SMS poruke, a u toj činjenici krije se prilika malih tvrtki.

Kada je riječ o novim tehnologijama, spomen mobitela zvuči kao stara vijest. Prateći trendove, sve više tvrtki svoj marketing usmjerava na internet, tražeći tamo svoju ciljanu skupinu. No, unatoč Twitteru, Facebooku, RSS-u i ostalim, online marketinškim mekama, mobilni SMS nije izgubio na vrijednosti. Svaki mobitel može primati i slati SMS poruke, a u toj činjenici krije se prilika malih tvrtki.

Pametnih telefona, koji omogućuju brzo i učinkovito pretraživanje interneta, naspram običnih mobitela, još uvijek je jako malo. Kako naglašavaju stručnjaci iz kompanija ONESITE, ONETXT I AIR2WEB specijaliziranih za SMS marketing, mobitel je jedini komad tehnologije koje je stalno s nama.

Među milijunima postoji i naša ciljana skupina

SMS marketing malim tvrtkama nudi kvalitetne i efikasne mogućnosti oglašavanja. Potrebno je pronaći ciljanu skupinu kojoj ćemo oglašavati proizvode. Među milijunima ljudi koji koriste mobitele, to je nesumnjivo moguće.

U prilog tome ide i činjenica da je 2008. godine prvi put broj poslanih SMS poruka prerastao broj poziva.

Na raspolaganju vam stoji mnogo načina korištenja mobitela u poslovne svrhe: slanje e-vizitki, SMS nagradnih igara, slanje obavijesti i ponuda i još mnogo toga.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.