Naglasio je da će to biti “muzej na otvorenom”, istaknuvši da da će ovaj sajam biti međunarodnog karaktera i da će na njemu nastupiti gosti iz Francuske, Nizozemske, Slovenije Srbije i Crne gore.
Ocjenjuje se dizajn, uščuvanost, starost vozila…
Poseban ocjenjivački sud dodjeljivat će priznanja, neovisno o starosti vozila, ocjenjujući dizajn i uščuvanost vozila, napomenuo je.
Ovaj sajam pokazuje sklonost prema dizajnu i očuvanju kulturne i tehničke baštine, a slični sajmovi održavaju se svugdje po svijetu, napomenuo je Salvaro.
Računa se da u Hrvatskoj ima oko 10 tisuća oldtimera od kojih je oko 5 tisuća organizirano u klubove. Osim najstarijeg francuskog modela Marot Gordon iz 1899. s drvenim kotačima, koji je još u voznom stanju, Salvaro je istaknuo da će na sajmu biti više modela iz razdoblja prije Prvog svjetskog rata i između dva rata.
BMW Iseta kao primjer
Posebice je predstavio BMW-ov model Iseta iz 1958. koji je projektirao slavni njemački konstruktor zrakoplova Willy Messerschmitt za potrebe invalida iz Drugog svjetskog rata, a čija su vrata na prednjem dijelu vozila.
Predsjednik Hrvatskog oldtimer saveza Antun Presečki naglasio je da slični sajmovi u svijetu okupljaju velik broj vozača, vlasnika takvih vozila i posjetitelja.
Podsjetio je da su oldtimer vozila obuhvaćena i Zakonom o sigurnosti prometa na cestama pa se za njih plaća daleko manja cestarina kao i premije za osiguranje kod osiguravajućih kuća.
Oldtimer vozila se rijetko voze ili gotovo ne voze osim na susretima, dodao je i pozvao građane na Sajam oldtimera.