1.) Ne budite nametljivi! Ako postoji nešto što novinari mrze, onda su to definitivno konstantni telefonski pozivi kojima se iz njih želi izvući potvrda dolaska na određeni događaj ili još gore trenutna objava. Ne zaboravite kako medijske redakcije ne funkcioniraju kao korporacije te se rasporedi događaja mjenjaju iz dana u dana. Provjerite (jednom je i više nego dovoljno) jesu li mediji primili vaš poziv i dolaze li na događaj, ali isto tako budite spremni i na negativni odgovor.
2.) Izbjegavajte šture i suhoparne podatke! Medijima su bitne vijesti, odnosno novosti! U prvi plan vašeg priopćenja stavite ono čime ćete ih “zakačiti” da pročitaju ostatak. Stavite se u poziciju prosječnog čitatelja i zapitajte se biste li vi pročitali takav tekst.
3.) Ne štedite s materijalima za novinare. Opskrbite se fotografijama, audio i video zapisima i ostalim multimedijalnim sadržajima. Ne fotografirajte građevine ili nepokretne objekte. Medijima trebaju “žive” fotografije pa se potrudite na njih ubaciti osobe u svakodnevnim radnim situacijama, a ne kako namješteno poziraju ispred sjedišta uprave.
4.) Ne izbjegavajte odgovore i poštujte rokove! Novinari moraju biti brzi, dinamični pa stoga poštujte dogovorene rokove jer kad jednom među medijima steknete reputaciju tvrtke koja nerado komuninicira s medijima ili izbjegava odgovore, teško ćete je se riještiti.