Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Najčešće pogreške u komunikaciji

Sastavili ste listu medija, napisali priopćenje i održali konferenciju, no mediji i dalje ne reagiraju pozitivno? Pogledajte koje su neke od najčešćih pogrešaka u komunikaciji s novinarima i kako ih izbjeći.

Sastavili ste listu medija, napisali priopćenje i održali konferenciju, no mediji i dalje ne reagiraju pozitivno? Pogledajte koje su neke od najčešćih pogrešaka u komunikaciji s novinarima i kako ih izbjeći.

1.) Ne budite nametljivi! Ako postoji nešto što novinari mrze, onda su to definitivno konstantni telefonski pozivi kojima se iz njih želi izvući potvrda dolaska na određeni događaj ili još gore trenutna objava. Ne zaboravite kako medijske redakcije ne funkcioniraju kao korporacije te se rasporedi događaja mjenjaju iz dana u dana. Provjerite (jednom je i više nego dovoljno) jesu li mediji primili vaš poziv i dolaze li na događaj, ali isto tako budite spremni i na negativni odgovor.

2.) Izbjegavajte šture i suhoparne podatke! Medijima su bitne vijesti, odnosno novosti! U prvi plan vašeg priopćenja stavite ono čime ćete ih “zakačiti” da pročitaju ostatak. Stavite se u poziciju prosječnog čitatelja i zapitajte se biste li vi pročitali takav tekst.

3.) Ne štedite s materijalima za novinare. Opskrbite se  fotografijama, audio i video zapisima i ostalim multimedijalnim sadržajima.  Ne fotografirajte građevine ili nepokretne objekte. Medijima trebaju “žive” fotografije pa se potrudite na njih ubaciti osobe u svakodnevnim radnim situacijama, a ne kako namješteno poziraju ispred sjedišta uprave.

4.) Ne izbjegavajte odgovore i poštujte rokove! Novinari moraju biti brzi, dinamični pa stoga poštujte dogovorene rokove jer kad jednom među medijima steknete reputaciju tvrtke koja nerado komuninicira s medijima ili izbjegava odgovore, teško ćete je se riještiti.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.