Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Europljani ludi za pametnim telefonima

Prema najnovijim rezultatima iz GfK u 2011. godini prodano je 3,2% mobilnih telefona više nego prethodne godine, ali prodaja segmenta popularnih pametnih telefona skočila je za čak 67%.

Prema najnovijim rezultatima iz GfK u 2011. godini prodano je 3,2% mobilnih telefona više nego prethodne godine, ali prodaja segmenta popularnih pametnih telefona skočila je za čak 67%.

U prošloj su godini europski potrošači kupili 258 milijuna mobilnih telefona što predstavlja rast od 3,2% u odnosu na 2010. godinu. Taj porast treba zahvaliti prvenstveno segmentu pametnih telefona jer njihova je prodaja skočila za punih 67%.

U 2010. godini segment pametnih telefona, u grupaciji mobitela, iznosio je oko 22%, da bi se njihov udio u 2011. godini povećao na 36%. U prosincu 2011. godine njihovo se učešće povećalo na čak 45%.

Istraživanje je provedeno u 25 zemalja Europe i kod svih su pametni telefoni bilježili dvoznamenkasti rast, od 35% u V. Britaniji do 105% u Euroazijskim zemljama (Kazahstan,Rusija, Turska, Ukrajina). Najviši je udio pametnih telefona  u V. Britaniji (17%), a slijede Njemačka, Austrija,Švicarska (oko 16%). Prosječna cijena mobilnih telefona u Europi porasla je za 8% u odnosu na 2010. godinu i iznosi oko 200 eura.

Prema GfK – ovim ekspertima tržišta industrije digitalnih uređaja, koja objedinjuje mobilne telefone, LCD televizore, kompjutore, digitalne kamere, PC tablete i uredske uređaje, rast prodaje ove bi godine  mogao iznositi oko 4% i to prvenstveno kroz veću prodaju pametnih telefona (oko 22%).

GfK


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.