A1 Hrvatska donirala medicinsku opremu za liječenje najtežih slučajeva oboljelih od COVID-19 u KB Dubrava

Kliničkoj bolnici Dubrava, primarnom, internističkom respiratornom centru u doba epidemije koronavirusa, jučer je isporučena oprema nužna za brzu instalaciju i priključak najtežih pacijenata na terapiju kisikom u neto vrijednosti od 1.5 milijuna kuna.

Medicinskom opremom u iznosu od milijun i 500 tisuća kuna, koju je donirala A1 Hrvatska, unaprijedili smo opremanje prihvatnog respiratornog centra za najteže oboljele pacijente od COVID-19 u KB Dubrava. – izjavio je povodom ove donacije ministar zdravstva Republike Hrvatske Vili Beroš.

Velika prednost mobilnih priključaka upravo je u tome što se lako može transportirati na mjesta gdje ne postoji fiksni priključak, što je posebno važno u vrijeme kao što je ovo danas, kad se ne može predvidjeti broj oboljelih niti trajanje epidemije.

Zaista je ohrabrujuće što se u ovoj iznimnoj i teškoj situaciji za sve nas možemo osloniti na iznimne ljude, vrhunske liječnike, medicinske sestre i tehničare koji se svakim danom suočavaju sa sve većim pritiskom epidemije na cijeli zdravstveni sustav, a istovremeno, jednako kao i u vrijeme prije ove krize, predano rade i pružaju maksimalnu skrb svakom pacijentu, neovisno o težini njegove bolesti. Nadam se da smo ih ovom donacijom barem malo rasteretili u naporima koje ulažu u borbi protiv ove bolesti. Također, pozdravljamo i najavu Vlade Republike Hrvatske o oslobađanju plaćanja PDV-a na sve donacije u zdravstvene svrhe tijekom epidemije koronavirusa – izjavio je Jiři Dvorjančansky, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.

Briga za korisnike, zaposlenike i zajednicu

U izvanrednim okolnostima prouzrokovanima pojavom koronavirusa u Hrvatskoj, u A1 Hrvatskoj činimo sve kako bismo održavanjem kvalitetne i pouzdane usluge pridonijeli normalnom funkcioniranju društva, istovremeno zadržavajući brigu o zdravlju i sigurnosti naših zaposlenika te korisnika na prvome mjestu. Od početka epidemije, kao i u vrijeme potresa i ispada električne energije, tehnološki sustavi A1 Hrvatska ostali su stabilni. Pravovremenom akcijom naših stručnjaka nakon potresa brojnim ključnim institucijama, kao što su bolnice, omogućili smo besprekidno funkcioniranje, povećanje kapaciteta i spajanje na nove lokacije.

Osim toga, Službi 113 ustupili smo prostore A1 Službe za korisnike kao i svu potrebnu infrastrukturu za preuzimanje poziva. Također, podržali smo i inicijativu volontera koji su se organizirali pod nazivom Jedni za druge dodijelivši im besplatni broj telefona 0800 900 890 na koji građani kojima nije preporučljivo da izlaze iz svojih domova, odnosno starije osobe, osobe u samoizolaciji te kronični bolesnici, mogu naručiti dostavu potrebnih namirnica i lijekova.

Sve informacije vezane uz temu našeg djelovanja povodom širenja COVID-19 zainteresirani korisnici i ostali mogu pronaći na mrežnim stranicama A1 Hrvatske, odnosno na linku .

Podijeli

Odgovori

Top