Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Addiko banka prva u Hrvatskoj pokrenula reklamnu kampanju koristeći proširenu stvarnost (ARonDOOH) u nekoliko gradova

Addiko banka prva je u Hrvatskoj pokrenula kampanju koristeći tehnologiju proširene stvarnosti (Augmented Reality – AR) na digitalnim vanjskim oglasnim površinama, u partnerstvu s Go2Digital, tvrtkom koja već godinama pomiče prodajne, tehnološke i komunikacijske granice u vanjskom oglašavanju.

Addiko banka prva je u Hrvatskoj pokrenula kampanju koristeći tehnologiju proširene stvarnosti (Augmented Reality – AR) na digitalnim vanjskim oglasnim površinama, u partnerstvu s Go2Digital, tvrtkom koja već godinama pomiče prodajne, tehnološke i komunikacijske granice u vanjskom oglašavanju. Time je ova netipična banka još jednom potvrdila poziciju jednog od tehnoloških lidera u financijskom sektoru te najavila trend proširene stvarnosti u oglašavanju koji sve više uzima maha u marketinškim kampanjama.

Glavna zvijezda kampanje je hrčak Oskar, prepoznatljivo lice Addiko banke, koji se pojavljuje na digitalnom ekranu svaki put kad prolaznici svojim pokretom pokrenu opciju proširene stvarnost. Smješten u stvarnom vremenu, digitalni Oskar u trenutku postaje i dijelom stvarnog prostora, slobodno šetajući zagrebačkom Ilicom, riječkim Jadranskim trgom i osječkom Kapucinskom ulicom. On prilazi prolaznicima, potiče ih na interakciju, poziva da skeniraju QR kôd te ih upućuje do najbliže Addiko poslovnice gdje ih čeka besplatna Addiko Mastercard® Prepaid kartica s iznosom od 20 eura kao malom gestom velike dobrodošlice.

Addiko nije tipična banka, baš kao što ni Oskar nije tipičan hrčak. Umjesto da skuplja, on radije dijeli. Upravo to radi i u ovoj kampanji za promociju Addiko Mastercard® Prepaid kartice koja je idealno rješenje za plaćanje na putovanjima, džeparac za djecu ili sigurnu online kupovinu. Ponosna sam što je Addiko banka napravila iskorak u oglašavanju te postala prva banka u Hrvatskoj koja primjenjuje AR u vanjskom oglašavanju. Uz Zagreb, Oskar će tako posjetiti Osijek i Rijeku, a po prvim reakcijama vjerujem da smo još jednom napravili nešto hrabro i drugačije u bankarskom oglašavanju“, izjavila je Mia Lasić, zadužena za digitalni marketing Addiko banke.

Uz AR tehnologiju, stvarnost nikad nije bila zanimljivija i drago mi je da je potencijal ovakve vrste prepoznala i Addiko banka te da smo zajedničkim trudom i radom kreirali nešto dosad neviđeno na ulicama hrvatskih gradova. Takvih će kampanja biti sve više pa se veselim vidjeti što budućnost nosi, a istovremeno sam ponosan što smo upravo mi postavili kamen temeljac“, izjavio je Dean Udatny, direktor marketinga tvrtke Go2Digital.

Integracija proširene stvarnosti s digitalnim vanjskim oglašavanjem i live video prijenosom predstavlja inovativan pristup oglašavanju. Korištenje senzora blizine omogućuje interaktivnost između 3D animacija i gledatelja. Kombinacija ovih tehnologija stvara jedinstveno iskustvo za korisnike te omogućuje kreiranje interaktivnog iskustva i privlači pažnju na potpuno novi način.


Pročitajte još:

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ekonomija

U posljednje četiri godine Hrvatska je sagradila 83,72 kilometra novih cesta, što je ključno za unapređenje logističke infrastrukture.

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.