Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Addiko banka za edukativni serijal o uvođenju eura osvojila prestižne nagrade u četiri kategorije

Native Advertising Institut nagradio je Addiko banku za edukativni native serijal o uvođenju eura, kreiran u suradnji s NewsBarom

Native Advertising Institut nagradio je Addiko banku za edukativni native serijal o uvođenju eura, kreiran u suradnji s NewsBarom. Tako je kampanji „Meštar“ pripalo zlato u kategorijama „Najkreativnija kampanja za native oglašavanje“ i „Najbolje korištenje native oglašavanja s malim budžetom“, srebro u kategoriji „Najbolji serijal sponzoriranih videa“ te bronca u kategoriji „Najbolje korištenje videa“.

Kako bi građanima približila što mogu očekivati u razdoblju uvođenja eura, Addiko banka i Newsbar su kroz skečeve inspirirane popularnom serijom Velo Misto predstavili tipične situacije s kojima se običan čovjek mogao susresti i tako na lako razumljiv i duhovit način uspjeli obraditi vrlo kompleksnu temu kao što je promjena valute u zemlji.

Najveće priznanje stiglo je od publike koja je serijal od četiri edukativna video skeča nagradila s 3,4 milijuna pregleda, 73.000 reakcija, 13.000 dijeljenja i 2.400 komentara, a čak 88 posto dosega postignuto je organski.

„Kampanja Addiko banke, s likom Meštra kojeg je maestralno utjelovio Zvonko Hrabar iz NewsBara, bitno je drugačija od komunikacije na koju smo navikli u financijskom sektoru te nam je neizmjerno drago što je Native Advertising Institut prepoznao naš netipičan pristup. Ponosni smo što smo imali priliku dijeliti kategorije s nekim od divova izdavačke industrije kao što je, primjerice, BBC i još k tome odnijeti kući nagrade iz svih kategorija u kojima smo se prijavili“, izjavila je Mia Lasić, odgovorna za digitalni marketing Addiko banke.

Nagrade Native Adwertising Awards dodjeljuju se od 2016., a ove godine je prijavljen rekordan broj radova te, prema ocjeni osnivača Jaspera Laursena, kvaliteta projekata nikada nije bila bolja. Medijske kompanije, marketinške agencije i brandovi sa šest kontinenata prijavili su svoje radove u 29 kategorija, a stručni žiri sastojao se od 100 profesionalaca iz medijskog i marketinškog sektora. U borbi za prestižne nagrade sudjelovali su renomirani izdavači kao što su BBC StoryWorks, Washington Post, The Guardian US te brandovi poput McDonaldsa, Cisca, Hyundaia i drugih. Pobjednički serijal Addiko banke i NewsBara dostupan je na poveznici


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.