Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Agencija Fabular dobitnik nagrade Red Dot za brand Uroni

Branding agencija Fabular dobitnik je nagrade Red Dot u kategoriji Brands & Communication Design za branding i dizajn prirodnih mirisnih svijeća URONI.

Branding agencija Fabular dobitnik je nagrade Red Dot u kategoriji Brands & Communication Design za branding i dizajn prirodnih mirisnih svijeća URONI. Red Dot jedna je od najprestižnijih svjetskih nagrada koja se dodjeljuje za dizajn s gotovo 20 000 prijava svake godine. Ovogodišnje dobitnike birao je renomirani stručni žiri sačinjen od 24 člana iz 12 zemalja. 

U izazovnoj pandemijskoj godini četvoro prijatelja odlučilo se pokrenuti proizvodnju prirodnih mirisnih svijeća na bazi sojinog voska. Njihova vizija bila je kreirati lijepu, elegantnu i održivu kolekciju za dom, koja nije štetna za naše zdravlje ni za Zemlju. Ime branda – URONI – poziva potrošača da uroni u osjećaj opuštanja, u miris šume, energičnog vala, čistog bijelog pamuka. Slogan branda “Scent You Can Feel” komunicira da je ovo miris koji se osjeća cijelim bićem.

„Uroni je plod ljubavi i strasti prema svijećama, okolišu i svemu lijepom. Kad smo počeli raditi na našem brandu i zamišljali što želimo da on bude, nismo niti sanjali da ćemo već na samom početku našeg putovanja dobiti potvrdu u obliku ove prestižne nagrade. Jedan od naših ciljeva bio je kreirati mirisnu svijeću koja će izgledati kao dizajnerski komad u domu te je Red Dot nagrada dokaz da smo u tome i uspjeli. Ništa od toga ne bi bilo moguće bez odlične suradnje s našom kreativnom agencijom “Fabular” koja je od samih početaka odlično razumjela naše ideje i vizije te ih pretočila u ovaj prekrasan proizvod na kojeg smo beskrajno ponosni.“, izjavili su osnivači branda Uroni.

Kreiran je elegantni, minimalistički logotip inspiriran zaobljenim oblicima voska te izduženim slovima koja izgledaju kao da su “uronjena”. Ilustrirani simboli i pastelne boje inspirirani su motivima netaknute hrvatske prirode. 

Inspiracija za jedinstveni produkt dizajn pronađena je u slovu “U” iz logotipa. Kako bi se simbolički prikazao doživljaj uranjanja u miris svijeće, sama teglica dobiva utor nastao uranjanjem druge teglice u nju. Produkt dizajn vodio je računa i o održivosti – posuda od bijele gline ponovno se može koristiti kao ukrasna teglica za cvijeće.

„Presretni smo i ponosni jer je jedan mali klijent iz Hrvatske osvojio nagradu na velikom svjetskom natjecanju. Priča o URONI je jedinstvena jer se iz samog značenja i imena branda stvorio koncept za pakiranje.“, rekla je Anja Bauer, kreativna direktorica agencije Fabular.

Ovo je još jedno u nizu globalnih priznanja za brand URONI, nakon objavljivanja na stranicama World Brand Design Society i Luxe Packaging Insight te ulaska u najuži izbor Pentawardsa, najznačajnijeg svjetskog natjecanja za dizajn ambalaže.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.