Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Air Franceov Fontainebleau  – nove kabine za novo iskustvo putovanja

Zrakoplov je opremljen najnovijim kabinama za duge relacije. Ovaj zrakoplov će od 21. siječnja letjeti u  Rio de Janeira u Brazilu, a od 22. siječnja u Dakar u Senegal.

20. siječnja 2023.g.,  prvi zrakoplov Boeing 777-300 ER  zrakoplovne kompanije Air France, nazvan “Fontainebleau” poletjet će iz zračne luke Paris-Charles de Gaulle za New York-JFK. Zrakoplov je opremljen najnovijim kabinama za duge relacije. Ovaj zrakoplov će od 21. siječnja letjeti u  Rio de Janeira u Brazilu, a od 22. siječnja u Dakar u Senegal.

Nastavak obnove 12 Boeinga 777-300 ER u dugo linijskoj floti Air Francea omogućit će zračnom prijevozniku da postupno ponudi više letova opremljenih novim kabinama  te tako proširi svoje usluge na sve poslovne kabine *na dugim relacijama do kraja 2023.godine, u usporedbi s 90 % danas. Sve poslovne kabine bit će opremljene sjedalima koja se pretvaraju u ravne krevete i Wi-Fi mrežom tijekom leta, u usporedbi s 97 % danas.

Novo iskustvo putovanja za sve putnike

U poslovnoj kabini (48 sjedala)  potpuno je redizajnirano izvorno sjedalo te ima još više zaobljenih linija dodatnu udobnost. Dizajn ovog sjedala temelji se na 3 “F” – Full Flat, što znači da se sjedalo pretvara u pravi krevet dug gotovo dva metra, Full Access, koji svim putnicima pruža izravan pristup prolazu, i Full Privacy, koji osigurava optimalnu privatnost. Nova klizna vrata omogućuju putnicima stvaranje potpuno privatnog prostora, izvan vidokruga ostalih putnika u kabini.

Kako bi se stvorio veći osjećaj privatnosti za putnike koji putuju zajedno, sjedala smještena u središtu kabine sada su opremljena središnjom pločom koja se može spustiti pritiskom prema dolje, čime se stvara ugodan prostor u kojem možete maksimalno iskoristiti  zajedno. Sjedalo također ima široki 17,3-inčni 4K High-Definition anti-glare zaslon sa slušalicama za smanjenje šuma, novu Bluetooth vezu koja putnicima omogućuje korištenje vlastitih slušalica i nekoliko električnih utičnica.

Podstava sjedala dodaje mekoću i osjećaj udobnosti. Vuna, brušeni aluminij, francuska koža punog zrna plemeniti su, mekani i prirodni materijali koje je Air France odabrao za proizvodnju svojih sjedala. Svako sjedalo izvezeno je crvenim naglaskom koji je zaštitni znak tvrtke.

U Premium Economy kabini (48 sjedala), Air France predstavlja svoj najnoviji model sjedala s naslonom koji je već dostupan na njegovom Airbusu A350, dok dodatno poboljšava njegovu udobnost. Svako sjedalo nudi 96 cm prostora za noge. Jastuci sjedala su redizajnirani, a tamnoplava tkanina riblje kosti dodaje dodatnu mekoću. Naslon sjedala se naginje do 124 stupnja i proširen je kako bi pružio veću privatnost. Nove audio slušalice za smanjenje buke integrirane su u sjedalo i jednostavne su za korištenje u bilo kojem trenutku tijekom leta. Sjedalo također ima USB A i C priključke.

U ekonomskoj kabini (273 sjedala) sjedala također zadovoljavaju najviše standarde udobnosti na tržištu. Svako sjedalo ima široku sjedalicu od 43 cm, nagib od 119 stupnjeva i 79 cm prostora za noge. Naslon za leđa je ergonomski dizajniran, nudi pojačanu bočnu potporu. Opremljen je i USB A priključkom. Sjedala u ove dvije kabine opremljena su širokim 13,3-inčnim zaslonom visoke razlučivosti 4K s Bluetooth vezom, idealnim za uživanje u više od 1500 sati zabave na zahtjev s osobnim slušalicama.

U svim kabinama kupci imaju pristup ponudi povezivanja tvrtke, Air France Connect. Portal Air France Connect nudi tri propusnice, uključujući potpuno besplatnu propusnicu koja klijentima omogućuje slanje i primanje poruka i pristup informacijama o letovima.

Kliknite ovdje za vizuale.

Više informacija pronađite na: corporate.airfrance.com – Twitter @AFnewsroom

Pročitajte još:

Poduzeća

Od Infobipovog puta od startupa do jednoroga, do gradnje globalnog startupa i najveće coworking zajednice u regiji – Amir Babović, suosnivač Wespa Spaces i...

Ekonomija

Stanje internetske trgovine u modnom sektoru potrebno je promatrati u kontekstu cjelokupne geopolitičke situacije koja je utjecala na sve industrije i različite poslovne aspekte.

Marketing i prodaja

U prijevodu, svaki četvrti čovjek danas kupuje online.

Komunikacija

Važno je u takvim situacijama ostati miran i ne dopustiti da situacija eskalira.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.