Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Akcije s proizvodima jeftinijim i do 70 posto!

Ovakvi se proizvodi posebno označavaju i dodatno izlažu u posebne košare na ključnim prolazima u prodavaonicama te rezultiraju jako dobrim odazivom kupaca.

Ovakvi se proizvodi posebno označavaju i dodatno izlažu u posebne košare na ključnim prolazima u prodavaonicama te rezultiraju jako dobrim odazivom kupaca.

Mnogi svjetski trgovački lanci već godinama na akcije stavljaju proizvode kojima istječe rok trajanja. Radi se o proizvodima koji su još uvijek zdravstveno ispravni, a umjesto da propadnu na policama, sniženi su od 30 pa do čak 70 posto. Takva praksa sve je češća i u hrvatskim trgovinama. Hrana kojoj istječe rok trajanja sve se više viđa u posebnim boksevima, a i sve više kupaca kupuje takve proizvode.

I Konzum je jedna od trgovina koja kupcima omogućuje kupnju proizvoda pred istekom roka trajanja po sniženoj cijeni. Tako često možemo vidjeti kako se takvi proizvodi evidentiraju i posebno označavaju čime sen kupce informira kako je riječ o kvalitetnom i zdravstveno ispravnom proizvodu dostupnom po povoljnijoj cijeni.

Poslovni dnevnik doznaje kako Konzumovi zaposlenici u sklopu redovnih procedura kontrole kvalitete svakodnevno provjeravaju rokove trajanja proizvoda kako bi kupcima osigurali zdravstveno ispravne i kvalitetne proizvode. Proizvodi kojima je istekao rok trajanja povlače se iz prodaje i adekvatno zbrinjavaju.

Iz trgovačkog lanca Lidl doznaje se kako je zahvaljujući kvalitetnom planiranju, koje uključuje optimiziranje kapaciteta i ubrzanje logističkih procesa transporta, skladištenja i distribucije robe unutar kompanije, količina prehrambenih proizvoda s istekom roka trajanja kod njih svedena na minimum. Ipak, određene proizvode kojima se približava istek roka trajanja, a i dalje su u potpunosti ispravni, svojim kupcima nude po cijenama koje su 30 posto povoljnije.

Ističe se kako takve proizvode posebno označavaju naljepnicama u jarkim bojama s jasno naznačenom oznakom sniženja cijene te su smješteni u posebnom dijelu trgovine. Na taj način kupce informiraju o kvalitetnim i ispravnim prehrambenim proizvodima s definiranim rokom trajanja, a koji su raspoloživi po sniženoj cijeni, što u konačnici rezultira jako dobrim odazivom kupaca”, naglašavaju iz Lidla.



Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.