Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Akcije s proizvodima jeftinijim i do 70 posto!

Ovakvi se proizvodi posebno označavaju i dodatno izlažu u posebne košare na ključnim prolazima u prodavaonicama te rezultiraju jako dobrim odazivom kupaca.

Ovakvi se proizvodi posebno označavaju i dodatno izlažu u posebne košare na ključnim prolazima u prodavaonicama te rezultiraju jako dobrim odazivom kupaca.

Mnogi svjetski trgovački lanci već godinama na akcije stavljaju proizvode kojima istječe rok trajanja. Radi se o proizvodima koji su još uvijek zdravstveno ispravni, a umjesto da propadnu na policama, sniženi su od 30 pa do čak 70 posto. Takva praksa sve je češća i u hrvatskim trgovinama. Hrana kojoj istječe rok trajanja sve se više viđa u posebnim boksevima, a i sve više kupaca kupuje takve proizvode.

I Konzum je jedna od trgovina koja kupcima omogućuje kupnju proizvoda pred istekom roka trajanja po sniženoj cijeni. Tako često možemo vidjeti kako se takvi proizvodi evidentiraju i posebno označavaju čime sen kupce informira kako je riječ o kvalitetnom i zdravstveno ispravnom proizvodu dostupnom po povoljnijoj cijeni.

Poslovni dnevnik doznaje kako Konzumovi zaposlenici u sklopu redovnih procedura kontrole kvalitete svakodnevno provjeravaju rokove trajanja proizvoda kako bi kupcima osigurali zdravstveno ispravne i kvalitetne proizvode. Proizvodi kojima je istekao rok trajanja povlače se iz prodaje i adekvatno zbrinjavaju.

Iz trgovačkog lanca Lidl doznaje se kako je zahvaljujući kvalitetnom planiranju, koje uključuje optimiziranje kapaciteta i ubrzanje logističkih procesa transporta, skladištenja i distribucije robe unutar kompanije, količina prehrambenih proizvoda s istekom roka trajanja kod njih svedena na minimum. Ipak, određene proizvode kojima se približava istek roka trajanja, a i dalje su u potpunosti ispravni, svojim kupcima nude po cijenama koje su 30 posto povoljnije.

Ističe se kako takve proizvode posebno označavaju naljepnicama u jarkim bojama s jasno naznačenom oznakom sniženja cijene te su smješteni u posebnom dijelu trgovine. Na taj način kupce informiraju o kvalitetnim i ispravnim prehrambenim proizvodima s definiranim rokom trajanja, a koji su raspoloživi po sniženoj cijeni, što u konačnici rezultira jako dobrim odazivom kupaca”, naglašavaju iz Lidla.



Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.