Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Akterpublic marketinška agencija obilježava 25 godina poslovanja

Osnovana 1995. godine, sa sjedištem u Zagrebu, Akterpublic jedna je od većih agencija koja pruža full service uslugu.

Akterpublic

Osnovana 1995. godine, sa sjedištem u Zagrebu, Akterpublic jedna je od većih agencija koja pruža full service uslugu. Od samog pristupa klijentima kroz client service i account management, preko dizajnerskih priprema i rješenja, video i audio produkcije, planiranja zakupa medija na digitalnim kanalima, televiziji, printu, radiju te vanjskom oglašavanju, istraživanja tržišta i kreiranja medijskih, marketinških i komunikacijskih strategija, pa sve do vođenja i oglašavanja na društvenim mrežama, odnosa s javnošću te organizacije raznih evenata.

Akterpublic je također i jedna od rijetkih agencija na tržištu koja posjeduje vlastiti ”IN HOUSE” audio/video studio.

S više od 40-tak stalno zaposlenih stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom, agencija je aktivno prisutna ne samo na domaćem, već i na regionalnom tržištu. Stvarajući strateške i inovativne projekte na online i offline platformama, Akterpublic bilježi iskustvo poslovanja s različitim kategorijama oglašivača. U punih 25 godina poslovanja ostvarene su suradnje s više od 400 domaćih i stranih klijenata.

„Akterovci“, kako vole sebe nazivati, kažu da je svaki novi projekt novi izazov za kojeg  se uvijek nastoje razviti drugačiji i inovativni komunikacijski koncept i marketinšku strategiju.

Može se reći da je Akterpublic agencija po mnogo čemu prva. Agencija je organizirala otvorenje prve Lesnina trgovine u Hrvatskoj, prvi Baumax i prvi Mercator u Hrvatskoj.  U 2003. organizirali su jedan od najvećih PWG-a u Hrvatskoj za Pampers, pri čemu je podijeljeno za tada respektabilnih 6000 nagrada! U 2008. agencija je organizirala rođendansku zabavu u čast Japanskog cara i još uvijek čuva njegovo pismo zahvale! Na zgradi Umjetničkog paviljona u Zagrebu Akterpublic je 2011. godine napravio najveći 3D mapping u Hrvatskoj.

Idejnim konceptom i realizacijom izložbe te svečanom večerom na kojoj je sudjelovao veliki broj poznatih osoba iz javnog i političkog života, Akterpublic je osmislio i organizirao proslavu 40. godina djelovanja Hrvatske lutrije. Na glamurozan način agencija je obilježila i 110 godina postojanja Hrvatskog autokluba organiziravši svečanu večeru koju je otvorio visoki uzvanik, predsjednik FIA-e Jean Todt.

Mnoge uspješne i prepoznatljive kampanje kriju se unutar 25 godina djelovanja Akterpublica, baš kao i priznanja. Jedno od njih je i mjesto u finalu kategorije Best social MIXX natjecanja 2018. godine na Danima komunikacija za kampanju Dechatlona na društvenim mrežama.

Ponosni smo na svaki do sada realizirani projekt i spremni smo na svaki novi izazov koji je pred nama. Jer, mi izazove jako volimo i znamo im se prilagoditi. Puno smo radili, puno smo učili i usavršavali se. Nastojimo u suradnji s našim klijentima uvijek biti korak ispred drugih, pa i ispred vremena, i zajedno se pozicionirati među tržišne lidere.

https://akterpublic.hr/


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.