Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Alexander Sperl novi je glavni direktor marketinga Tele2 Hrvatska

Od 1. prosinca 2018. godine Alexander Sperl pridružio se menadžment timu Tele2 Hrvatska na funkciji glavnog direktora marketinga gdje će voditi razvoj strategije, marketing proizvoda, upravljanje iskustvom korisnika, brend te korporativne komunikacije.

Od 1. prosinca 2018. godine Alexander Sperl pridružio se menadžment timu Tele2 Hrvatska na funkciji glavnog direktora marketinga gdje će voditi razvoj strategije, marketing proizvoda, upravljanje iskustvom korisnika, brend te korporativne komunikacije.

Sperl je gotovo dva desetljeća proveo na vodećim pozicijama u telekom industriji, a njegovo iskustvo obuhvaća mobilne te objedinjene mobilne i fiksne usluge u nekoliko zemalja. Bio je, između ostalog, CCO vodećeg teleoperatera u Austriji, CEO i CMO mobilnog teleoperatera u Srbiji te direktor marketinga i prodaje mobilnog operatera u Sloveniji. Alexanderovo je međunarodno konzultantsko iskustvo osebujno, a u svijet telekomunikacija došao je iz Microsofta i Procter & Gamblea.

„Raduje me što sam dobio priliku pridonijeti razvoju i napretku hrvatskog telekomunikacijskog tržišta, a osobito se veselim suradnji s kolegama u Tele2 Hrvatska“, izjavio je prilikom dolaska Alexander Sperl, glavni direktor marketinga Tele2 Hrvatska.

„Imajući na umu Alexanderovo razumijevanje telekom industrije te bogato međunarodno iskustvo, uvjeren sam da će se vrlo brzo uklopiti u naš tim te znatno doprinijeti daljnjem rastu sektora marketinga i unapređenju kompanije općenito“, izjavio je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska.

Preporučujemo

Lifestyle

GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, u Hrvatskoj posluje iznad očekivanja i za svoje partnere uspijeva generirati narudžbe u vrijednosti...

Turizam

Kriza se odužila. Turizam je na koljenima, a s njime i oko 450 obiteljskih malih hotela koje očekuje još jedna neizvjesna sezona.

Lifestyle

Svi ljudi su više ili manje lijeni. Neki su ipak previše, i to se smatra ogromnom manom. Ali što ako to nije toliko loša...

Komentari

Postoji toliko definicija uspjeha koliko postoji i ljudi na planeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.