Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Uncategorized

Allianz Grupa nastavlja s iznimno dobrim rezultatima

Allianz je u drugom tromjesečju 2019. godine zabilježio snažnu profitabilnost te potvrdio prognozu za cjelogodišnju operativnu dobit.

Nakon uspješnog početka 2019. godine, Allianz Grupa nastavila je s iznimno dobrim rezultatima i u drugom ovogodišnjem tromjesečju. Iza takvih rezultata stoje Allianzova usmjerena strategija, sjajna izvedba i diversificiran poslovni portfelj.

U drugom je tromjesečju ove godine rast internih prihoda, korigiran za utjecaje valutnih tečajeva i konsolidacije, iznosio 4,1 posto. Ukupni prihodi porasli su za 6,1 posto na 33,2 milijarde eura (u usporedbi s 31,3 milijarde eura ostvarene u drugom tromjesečju 2018. godine). Istovremeno je operativna dobit porasla za 5,4 posto na 3,2 milijarde eura (u usporedbi s 3,0 milijardi eura ostvarenih godinu dana ranije), ponajviše zahvaljujući segmentu životnih i zdravstvenih osiguranja, koji je zabilježio dobre temeljne rezultate te ostvario jednokratnu dobit u SAD-u. Segment upravljanja imovinom zabilježio je porast operativne dobiti, i to ponajviše zbog većih prihoda, koji su porasli zahvaljujući većoj imovini klijenata pod upravljanjem.

Nešto lošiji investicijski rezultat doveo je do pada operativne dobiti u segmentu neživotnih osiguranja.

Osim toga, u drugom su tromjesečju ove godine neto prihodi pripisivi dioničarima skočili za 13,1 posto na 2,1 milijardu eura (u usporedbi s 1,9 milijardi eura ostvarenih u istom razdoblju prošle godine) zahvaljujući rastu operativne dobiti i boljeg neoperativnog rezultata. Neoperativni rezultat poboljšan je jer je na razdoblje drugog tromjesečja ove godine negativno utjecala prodaja našeg tradicionalnog portfelja proizvoda životnih osiguranja na Tajvanu.

U prvoj polovici ove godine osnovna dobit po dionici (EPS) porasla je za 10,2 posto, s prošlogodišnjih 8,86 eura na 9,76 eura. Anualizirani povrat na uloženi kapital (RoE) iznosio je 14,7 posto (u usporedbi s 13,2 posto za cijelu 2018. godinu). Istovremeno je omjer kapitaliziranosti prema Solventnosti II pao s 218 posto zabilježenih na kraju prvog ovogodišnjeg tromjesečja na 213 posto na kraju drugog tromjesečja. Spomenuti je pad uglavnom rezultat tržišnih kretanja i aktivnosti upravljanja kapitalom, koji su djelomično neutralizirani povoljnom operativnom dobiti prema Solventnosti II.

U prvoj polovici 2019. godine operativna dobit porasla je za 6,4 posto na 6,1 milijardu eura (u usporedbi s 5,8 milijardi eura ostvarenih godinu dana ranije), što je više od polovice iznosa ciljane dobiti za cijelu godinu. Operativna dobit segmenta životnih i zdravstvenih osiguranja ostvarila je rast zahvaljujući jednokratnoj dobiti u SAD-u. Istovremeno je segment neživotnih osiguranja zabilježio bolji rezultat preuzimanja rizika, dok je operativna dobit segmenta upravljanja imovinom bila stabilna. Rast operativne dobiti bio je glavni pokretač rasta neto prihoda pripisivih dioničarima od 7,3 posto na 4,1 milijardu eura.

Dana 14. veljače 2019. godine Allianz Grupa najavila je novi program otkupa dionica u iznosu do 1,5 milijardi eura. Do 30. lipnja otkupljeno je ukupno 6,2 milijuna dionica, što predstavlja 1,5 posto nepodmirene glavnice.

„Ponosan sam na činjenicu da je Allianzov tim još jednom zabilježio stabilne rezultate“, istaknuo je glavni izvršni direktor Allianza SE Oliver Bäte. „Održivi rezultati posljedica su rigorozne provedbe strategije, što je našim klijentima donijelo željena rješenja. Naši polugodišnji rezultati pokazuju kako je Allianz na dobrom putu da ostvari svoje ciljeve za cijelu godinu.“


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.