Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Allianz potpisao ugovor o pravima na imenovanje za stadion nogometnog kluba Juventus iz Torina

Allianz Italija potpisala je ugovor sa slavnim nogometnim klubom Juventus i grupom Lagardère Sports, koja trenutačno posjeduje prava na imenovanje za stadion u Torinu čiji je vlasnik Juventus, a kojim će doći do rebrandiranja navedenog stadiona.

Allianz Italija potpisala je ugovor sa slavnim nogometnim klubom Juventus i grupom Lagardère Sports, koja trenutačno posjeduje prava na imenovanje za stadion u Torinu čiji je vlasnik Juventus, a kojim će doći do rebrandiranja navedenog stadiona.

Prema ovom ugovoru, stadion u pijemontskoj prijestolnici zvat će se ‘Allianz Stadium’ tijekom ukupno šest sezona, u razdoblju od 1. srpnja 2017. do 30. lipnja 2023.

Sergio Balbinot, član upravnog odbora Allianz SE-a, kazao je sljedeće: „Mi u Allianz-u iznimno smo zadovoljni ovim aranžmanom s obzirom na to da je ovaj jedinstveni stadion svjetski priznato središte nogometnih zbivanja. Juventus je momčad koja je dosad požela zadivljujuće nogometne uspjehe, a na ovom stadionu igra protiv najvećih talijanskih i inozemnih klubova, koji se diče hordama obožavatelja diljem svijeta. S druge strane, Allianz je jedna od najvećih svjetskih osiguravajućih kuća i upravitelja imovinom s više od 86 milijuna klijenata. Samim time logično se nameće zaključak kako je Allianz Stadium u Torinu stjecište jednog takvog mjesta izvrsnosti i branda kao što je Allianz.“

Torinski stadion površine 355.000 m² koji odlikuje nadaleko poznati talijanski dizajn i najviši standardi kvalitete ovime se pridružuje uglednoj obitelji Allianzovih stadiona koja još uključuje stadione Allianz Arena u Münchenu, Allianz Stadium u Sydneyju, Allianz Park u Londonu, Allianz Riviera u Nici, Allianz Parque u Sao Paulu i Allianz Stadion u Beču.

„Iznimno nam je zadovoljstvo što je Allianz postao dio naše obitelji partnera s kojim ćemo surađivati u jednom ovakvom značajnom poduhvatu kao što je preimenovanje našeg doma,“ izjavio je Giorgio Ricci, voditelj Juventusova odjela za globalna partnerstva i korporativnu dobit. „Dolazak svjetskog osiguravajućeg giganta kao što je Allianz dodatno potvrđuje Juventusovu međunarodnu dimenziju i vrhunski ugled. Otkako je otvoren 2011. g., na našem stadionu ispisani su neki od najslavnijih trenutaka u povijesti kluba proslavljanjem šest osvojenih naslova talijanskog prvaka. Želimo djelovati u korist naših navijača zajedno s Allianzom, kao i s ostalim partnerima koji su dali svoj obol u pretvaranju našeg stadiona u istinski nogometni hram u kojemu je svaka utakmica spektakl, a obitelji su i više nego dobrodošle.“

Sport je univerzalni jezik koji diljem regija spaja ljude iz svih slojeva društva. On utjelovljuje Allianzova temeljna načela kao što su zdravo nadmetanje i izvrsnost te prihvaćanje različitosti i društveno uključenje.

Jean-Marc Pailhol, voditelj odjela za upravljanje tržištem i distribuciju Allianz Grupe izjavio je sljedeće: „‘Allianz Stadium’ ubrzo će postati snažno utjelovljenje našeg branda i mjesto ponosa za naše dionike. Nastavljat ćemo sklapati uspješna partnerstva sa sportskim organizacijama koje dijele naše vrijednosti i pomažu nam u otjelotvorenju emocionalnog duha naše tvrtke te koje putem sporta i inovacija nadahnjuju milijune ljudi širom svijeta zapanjujućim ljudskim pričama.“

Nogometni klub Juventus javnosti je otvorio vrata svojeg stadiona 2011. g. Stadion ima više od 41.500 sjedećih mjesta, 4.000 premium sjedećih mjesta, 62 mjesta u ložama i 8 poslovnih područja. Površina okolnog prostora stadiona koji obuhvaća šoping i zabavne zone, Juventusov muzej, 31 bar, dva dječja igrališta, 10 Juventusovih suvenirnica i 4.000 parkirališna mjesta za automobile iznosi 110.000 m² te posjetiteljima pruža zaokruženo iskustvo. Više od 6 milijuna ljudi posjetilo je stadion otkako je otvoren.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.