Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Almagea: Projekt prepoznat od strane Europske banke za obnovu i razvoj

Bojanu Kosanović upoznali smo prilikom predstavljanja novog, inovativnog proizvoda na hrvatskom tržištu- dodataka prehrani za žene koje planiraju trudnoću, trudnice i dojilje. Simpatična, mlada Bojana odmah nas je osvojila, pa smo se odlučili njenu priču podijeliti s vama.

1. Draga Bojana, možete li nam ispričati svoj poslovni put?

Nakon završetka studija ekonomije i specijalizacije u marketingu, stvorila sam priliku odlaska u inozemstvo krajem 2011. godine na praksu. Tamo sam provela 6 mjeseci istražujući tržište dodataka prehrani kako prvenstveno u Europskoj Uniji, tako i naše regije ali i ostatka svijeta.

Upoznala sam marketinške alate za praćenje i kretanje trendova, noviteta s posebnim naglaskom na što paziti prilikom plasiranja novih proizvoda na tržište (npr. Obratiti pažnju na svu aktualnu legislativu, a da pristup bude inovativan i revolucionaran). Povratkom u Zagreb, u lipnju 2012. uz podršku obitelji osnovali smo tvrtku Almagea.

Naša pokretačka snaga leži u želji za podizanjem svijesti o važnosti zdravog načina života i prevencije. S ciljem unapređenja kvalitete života, očuvanja zdravlja i ljepote započeli smo suradnju s vodećim svjetskim i domaćim stručnjacima iz područja farmaceutike i nutricionizma kako bi razvili inovativne dodatke prehrani Almagea.

Bogato znanje i iskustvo, inovativne ideje i farmaceutska otkrića omogućuju nam da kroz svoje proizvode ponudimo isključivo najkvalitetnije dodatke prehrani.

almagea

2. Kako ste uspjeli financirati projekt, odnosno istraživanja?

Početni kapital je bio privatni, no bitno je napomenuti da je kroz uspješnu pripremu projekta isti prepoznat od strane Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) koja je u sklopu BAS programa sudjelovala u financiraju konzultantskih usluga za unaprjeđenje poslovanja, u našem slučaju plasiranja novih proizvoda na tržište. Ovaj poticaj dao nam je dodatni vjetar u leđa i još jednom potvrdu da idemo u dobrom smjeru.

Ime Almagea® znači duša zemlje. Priča o brandu i samo ime inspirirani su sastojcima proizvoda čija kombinacija i inovativnost svjetskih stručnjaka čini ovaj brand jedinstvenim na hrvatskom tržištu.

Vizualni identitet branda Almagea odražava spoj inovativne tehnologije i prirode predstavljen kroz simbole lista i kapljice vode. Elementi formiraju oblik samog proizvoda (kapsule) zadržavajući svoje prirodne boje, zelenu i plavu, kao što prirodni sastojci u Licaps® kapsuli zadržavaju svoja korisna svojstva.

Kod ambalaže to svojstvo prikazano je tako što je površina ambalaže napravljena poput strukture lista.
Funkcionalna prednost branda Almagea jest da dolazi u revolucionarnom obliku u Licaps® kapsulama s punjenjem na bazi uljnog medija.

2013. godina je bila važna godina za Almageu jer smo se u svibnju predstavili hrvatskom tržištu I to s proizvodom Almagea®SUNLOVE SKIN+ dodatkom prehrani s antioksidativnim djelovanje. U istoj godini lansirali smo još 2 proizvoda: Almagea KRILL OIL CARDIO+, za zdravlje srce i Almagea L-CARNITINE ACTIVE+, formulaciju l-karnitina s kromom koja potiče metabolizam masti u tijelu.

U 2014.godini aktivno smo radili na edukaciji tržišta s Almagea Licaps linije dodataka prehrani, gradnji kredibiliteta novog brenda koja nikada ne prestaje.

Uviđanjem i osluškujući potrebe krajnjih korisnica za dodatkom prehrani koji će u jednoj kapsuli omogućiti unos ključnih nutrijenata s omega 3 masnim kiselinama za zdravu trudnoću i dojenje Almagea je započela razvoj novog proizvoda u Licaps® DuoCaps™ kapsulu s konceptom 2 u 1, Almagea PRENATAL OMEGA3+. Proizvod je namijenjen svim ženama u reproduktivnoj dobi koje planiraju trudnoću, za vrijeme cijele trudnoće i tijekom cijelog perioda dojenja.

AlmageaPrenatalOmega3+_packshot
3. Što Vam je cilj u nekih, recimo, narednih 5 godina?

Cilj nam je proširiti liniju dodataka prehrani u Licaps kapsulama, povećati asortiman proizvoda te započeti izvoz u zapadnoeuropske zemlje.

4. Na predstavljanju smo primijetili kako je Almagea prvenstveno mladi tim.

Okupili smo tim mladih, visokoobrazovanih i ambicioznih ljudi koji čine Almageu onakvom kakvom ona danas i je. Vrlo smo fleksibilni što nas čini konkurentnim na tržištu te se vrlo često dogodi situacija da se danas javi ideja a već ju sutra provodimo u djelo.

Veliku važnost pridodajemo zadovoljstvu zaposlenih na radnom mjestu, osiguravajući im rad u dinamičnoj atmosferi koja omogućava razvoj na poslovnoj i osobnoj razini.

5. Tko Vam je bio najveća inspiracija? Kako spajate posao i privatni život?

Kako sam vrlo rano započela svoju poslovnu karijeru, inspiraciju sam pronašla i još uvijek nalazim u članovima svoje obitelji koji su mi svojim bogatim iskustvom i uspjehom pokazali da kada uneseš cijelog sebe i radiš sa srcem rezultati neće izostati.

Sreća je raditi posao koji voliš, jer tada shvatiš da posao više nije samo posao već sastavni dio tvog života koji te ispunjava i bez kojeg više ne možeš. No, potrebna je dobra organizacija i planiranje dovoljno unaprijed (koliko je moguće) kako bi sve funkcioniralo kako treba.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.