Grad zabave prostirao bi se na 100 hektara, od čega bi se 30 hektara odnosilo na objekte – tri veća hotela s 1500 ležajeva, veći broj poslovnih paviljona, kongresni centar za 50.000 ljudi, sportske objekte, restorane i barove, a također bi se izgradilo umjetno jezero i Aqua park na solarnu energiju.
Zapošljavanje 5.000 ljudi
Taj “mini Las Vegas” radio bi 365 dana godišnje, a zapošljavao bi 5.000 ljudi, velikom većinom domaćih, osim managementa koji bi došao iz SAD-a, najavio je Zoran Savičić, koji za sebe kaže da je “rođen u Banja Luci, živi u Las Vegasu, a zaljubljen je u Istru”.
Iako se još uvijek razmatraju potencijalne lokacije u Zadru i Dubrovniku, najveće šanse za tu investiciju ima Istra, čiji čelnici Amerikancima obećavaju da će im osigurati potrebnu dokumentaciju u roku mjesec dana. Grad zabave bio bi podignut na mjestu bivše cementare u Umagu ili u Balama, Vodnjanu ili Puli, rekao je Savičić.
Američki investitori, koji su svjesni da u Hrvatskoj poslovna ulaganja vrlo teško mogu proći bez političke potpore, danas su razgovarali i dobili podršku od predsjednika Republike Ive Josipovića, sutra se sastaju s potpredsjednikom Vlade za investicije Domagojem Ivanom Miloševićem, a u četvrtak će ih primiti istarski župan Ivan Jakovčić.
Početak izgradnje već ove godine?
Ako dobiju “zeleno svjetlo”, izgradnja bi trebala početi tijekom ove godine, a nadaju se završiti prije nego Hrvatska uđe u EU. U konkurenciji su još bili Solun u Grčkoj, Ohridsko jezero u Makedoniji, Budva u Crnoj Gori i Albanija, no izabrana je Hrvatska radi blizine Srednje i Zapadne Europe, razvijenog turizma i predivne obale, rečeno je na konferenciji.
Michael Jenkins, koji je glavni promotor projekta, ističe kako će Las Vegas brand omogućiti Hrvatskoj, kao prvoj europskoj zemlji u kojoj bi bio World Las Vegas, promociju domaćih proizvoda i ljepota zajedno s najpoznatijim svjetskim brandovima, ali i svjetskim zvijezdama (celebrities).
Promotor Kobe Bryant
Las Vegas u Hrvatskoj promovirali bi poznati sportaši poput košarkaša Kobe Bryanta (zvijezda LA Lakersa), a gdje su celebrities tu su i paparazzi, što zajedno donosi Hrvatskoj dodatnu promociju u svijetu, kaže Jenkins.