Novosti

Amerikanci prodaju udio u Chrysleru talijanskom Fiatu

Američko ministarstvo financija postiglo je dogovor o prodaji državnog udjela u Chrylser Grupi talijanskom Fiatu za približno 560 milijuna dolara. Time je američko ministarstvo u potpunosti vratilo svoja ulaganja u Chrysleru, koja je za vrijeme financijske krize poduzelo u sklopu programa za pomoć posrnulim kompanijama (TARP).

Američko ministarstvo financija postiglo je dogovor o prodaji državnog udjela u Chrylser Grupi talijanskom Fiatu za približno 560 milijuna dolara. Time je američko ministarstvo u potpunosti vratilo svoja ulaganja u Chrysleru, koja je za vrijeme financijske krize poduzelo u sklopu programa za pomoć posrnulim kompanijama (TARP).

– Budući da ministarstvo povlači svoja ulaganja iz Chrylsera, nedvojbeno je da je odluka američkog predsjednika Baracka Obame da pomogne i restrukturira tu kompanija bila valjana. Danas američki prozvođači automobila postižu najnevjerojatniju prekretnicu u novijoj povijesti, kreirajući nova radna mjesta i nova ulaganja širom zemlje – stoji u priopćenju ministra financija Timothy Geithnera.  Fiat je pristao platiti američkom ministarstvu 500 milijuna dolara za 98.461 dionicu u njihovu vlasništvu.

U svibnju je Chrysler otplatio 5,1 miljardi dolara zajmova američkog minstarstva financija šest godina prije roka.

Chrysler i GM, najveći američki proizvođači automobila, zatražili su pomoć vlade i proglasili stečaj s preustrojem kako bi prebrodili oštar pad prodaje automobila tijekom financijske krize od 2008. do 2009.

Fiat upravlja Chryslerom od preuzimanja 20 posto udjela u toj kompaniji nakon njezina izlaska iz stečaja u lipnju 2009. Dva puta ove godine povećao je udjel u Chrysleru, u siječnju na 25 posto, a u travnju na 30 posto.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version