Vrijednost brenda Apple u proteklih je godinu dana narasla 84 posto, na 153,3 milijarde dolara što ga čini uvjerljivo najvrjednijim svjetskim brendom. Google, koji je čelnu poziciju držao protekle četiri godine izgubio je na vrijednosti dva posto te sada vrijedi 111,5 milijardi dolara.
TOP3 Millward Brownove ljestvice drže isključivo tehnološke kompanije. Na trećem mjestu nalazi se IBM čiji je brend u protekloj godini dobio na vrijednosti 17 posto. Tehnološkim divovima s četvrte pozicije u leđa gleda McDonald’s.
Novim verzijama iPhonea i iMaca te lansiranjem iPad-a kojim si je Apple stvorio novo brzorastuće tržište tablet računala, dovele su Apple do impresivnih poslovnih rezultata u posljednjim kvartalnim izvješćima.
Apple ostvario veće prihode od Microsofta – iPad bacio Windowse u crveno
Facebook rastao 246 posto
Najbrže je među globalnim brendovima rasla vrijednost Facebooka. Vrijednost brenda vodeće svjetske društvene mreže porasla je u proteklih godinu dana za 246 posto, na 19,1 milijardu dolara, što je dovoljno za 35. mjesto Milward Brownove ljestvice. Drugi najveći rast ostvario je Baidu, popularniji kao kineski Google. Vrijednost kineske tražilice porasla je čak 141 posto. Baidu trenutno vrijedi 22,6 milijardi dolara i 29. je najvrjedniji svjetski brend. Zannimljivo dvije kompanije s najvećim rastom u posljednje se vrijeme sve češće dovode u kontekst međusobne suradnje. Facebook će vjerojatno uz pomoć Baidua ući na kinesko tržište.
Ima jedan čovjek čudan – ovo su stvari koje niste znali o Steaveu Jobsu!