Uspjeh robne marke Argeta zaokružili su i izvrsni poslovni rezultati u prvih osam mjeseci u 2010. godini, koji su premašili prošlogodišnje rezultate ostvarene u istom razdoblju, te ulazak u najveći švicarski trgovački lanac Migros.
“Želimo biti broj 1 namaz u Europi”
Međunarodni žiri sastavljen od direktora, savjetnika i stručnjaka najvećih europskih i svjetskih tvrtki i agencija za komunikaciju ocijenio je da kampanja Argeta Junior sa svojim složenim spletom aktivnosti, koje su bile usmjerene kako u robnu marku Argeta Junior tako i u predstavljanje novog okusa Argeta Junior pizza, zaslužuje prestižnu nagradu EURO EFFIE 2010.
Sveobuhvatna akcija Argete Junior, koju su zasnovali u Drogi Kolinskoj u suradnji s dugogodišnjim partnerom agencijom Publicis, ostvarila je dokaziv i izmjeriv uspjeh na četiri europska tržišta. Prilikom primanja nagrade, Enzo Smrekar, glavni poslovni direktor Skupine Droga Kolinska i generalni direktor poslovnog programa Namazi, kazao je:
– U Drogi Kolinskoj nastojimo otkrivati želje i očekivanja potrošača i svjesni smo da nas samo visoka kvaliteta i praćenje trendova u prehrambenoj industriji, osvajanje novih tržišta i intenzivna komunikacija s potrošačima vode do ostvarenja Argeta cilja – postati broj 1 među namazima u Europi. Stoga je nagrada EURO EFFIE 2010. za nas još jedno priznanje da je odluka o razvoju robne marke Argeta odluka o pravom putu. Za uspjeh Argete Junior i ukupne linije proizvoda Argeta po mome su mišljenju zaslužni jasna strategija razvoja robne marke i višegodišnji naporan rad mojih suradnika koji zajedno s partnerskom agencijom Publicis pišu uspješnu Argetinu priču. –
Kriterij ocjenjivanja
Prijava kampanje Argeta Junior na natjecanje EURO EFFIE 2010. podvrgnuta je strogim kriterijima i ocijenjena od strane međunarodnog žirija u dva kruga. U prvom krugu ocjenjivanja presudila je učinkovitost koju su članovi žirija mjerili na temelju pozadine prijavljene kampanje, poslovnih ciljeva, kreativne i medijske strategije te nepobitnih i izmjerivih rezultata, odnosno uspjeha same kampanje. Finalisti prvoga kruga zatim su ponovno ocijenjeni, pri čemu je žiri ocjenjivao kreativnost (20 posto ocjene) i učinkovitost kampanje (80 posto ocjene).