Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Argeta Junior – prva slovenska robna marka s nagradom EURO EFFIE

Početak školske godine protekao je za Argetu Junior pobjedonosno: postala je prva i dosada jedina slovenska robna marka kojoj je dodijeljena prestižna europska nagrada EURO EFFIE (www.euro-effie.com). Međunarodna komisija stručnjaka za komuniciranje odabrala je od 29 finalista one koji su uspjeli izmjeriti i dokazati uspjeh robne marke na više od dva europska tržišta. Argeta Junior tako je u jakoj konkurenciji globalnih robnih marki koje posluju na europskom tržištu osvojila brončanu medalju.

Početak školske godine protekao je za Argetu Junior pobjedonosno: postala je prva i dosada jedina slovenska robna marka kojoj je dodijeljena prestižna europska nagrada EURO EFFIE (www.euro-effie.com). Međunarodna komisija stručnjaka za komuniciranje odabrala je od 29 finalista one koji su uspjeli izmjeriti i dokazati uspjeh robne marke na više od dva europska tržišta. Argeta Junior tako je u jakoj konkurenciji globalnih robnih marki koje posluju na europskom tržištu osvojila brončanu medalju.

Uspjeh robne marke Argeta zaokružili su i izvrsni poslovni rezultati u prvih osam mjeseci u 2010. godini, koji su premašili prošlogodišnje rezultate ostvarene u istom razdoblju, te ulazak u najveći švicarski trgovački lanac Migros.

“Želimo biti broj 1 namaz u Europi”

Međunarodni žiri sastavljen od direktora, savjetnika i stručnjaka najvećih europskih i svjetskih tvrtki i agencija za komunikaciju ocijenio je da kampanja Argeta Junior sa svojim složenim spletom aktivnosti, koje su bile usmjerene kako u robnu marku Argeta Junior tako i u predstavljanje novog okusa Argeta Junior pizza, zaslužuje prestižnu nagradu EURO EFFIE 2010.

Sveobuhvatna akcija Argete Junior, koju su zasnovali u Drogi Kolinskoj u suradnji s dugogodišnjim partnerom agencijom Publicis, ostvarila je dokaziv i izmjeriv uspjeh na četiri europska tržišta. Prilikom primanja nagrade, Enzo Smrekar, glavni poslovni direktor Skupine Droga Kolinska i generalni direktor poslovnog programa Namazi, kazao je:

– U Drogi Kolinskoj nastojimo otkrivati želje i očekivanja potrošača i svjesni smo da nas samo visoka kvaliteta i praćenje trendova u prehrambenoj industriji, osvajanje novih tržišta i intenzivna komunikacija s potrošačima vode do ostvarenja Argeta cilja – postati broj 1 među namazima u Europi. Stoga je nagrada EURO EFFIE 2010. za nas još jedno priznanje da je odluka o razvoju robne marke Argeta odluka o pravom putu. Za uspjeh Argete Junior i ukupne linije proizvoda Argeta po mome su mišljenju zaslužni jasna strategija razvoja robne marke i višegodišnji naporan rad mojih suradnika koji zajedno s partnerskom agencijom Publicis pišu uspješnu Argetinu priču. –

Kriterij ocjenjivanja

Prijava kampanje Argeta Junior na natjecanje EURO EFFIE 2010. podvrgnuta je strogim kriterijima i ocijenjena od strane međunarodnog žirija u dva kruga. U prvom krugu ocjenjivanja presudila je učinkovitost koju su članovi žirija mjerili na temelju pozadine prijavljene kampanje, poslovnih ciljeva, kreativne i medijske strategije te nepobitnih i izmjerivih rezultata, odnosno uspjeha same kampanje. Finalisti prvoga kruga zatim su ponovno ocijenjeni, pri čemu je žiri ocjenjivao kreativnost (20 posto ocjene) i učinkovitost kampanje (80 posto ocjene).


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.