Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Atlantic u 2017. nadmašio planove rasta profitabilnosti

Atlantic Grupa je u 2017. ostvarila ukupni prihod od prodaje u iznosu od 5,3 milijarde kuna, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 3,9 posto.

Atlantic Grupa je u 2017. ostvarila ukupni prihod od prodaje u iznosu od 5,3 milijarde kuna, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 3,9 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 582,2 milijuna kuna i veća je za 22,7 posto, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla 69,2 posto na 275,5 milijuna kuna. Iznimni rezultati ostvareni su na krilima rasta vlastitih brendova i distribucijskog poslovanja, rasla su i sva najveća tržišta Atlantic Grupe, a prvi puta je krajem 2017., unatoč izazovima u okruženju, objavljena korekcija očekivanja profitabilnosti – na više! Među brendovima su se dvoznamenkastim rastom posebno istaknuli Argeta i Donat Mg u Hrvatskoj i Srbiji, Barcaffe i Cedevita u HoReCa kanalu, Kala, Kalnička i Štark u Hrvatskoj te Multivita i Donat Mg u Rusiji. Svi ključni brendovi povećali su ili zadržali tržišne udjele, a Argeta je, nakon Austrije lani, postala tržišni lider i u Švicarskoj

Fokus na brendove, kvalitetno upravljanje i nove poslovne prilike

Uz iznimne poslovne rezultate, prošlu godinu obilježilo je dezinvestiranje proizvodnog segmenta sportske prehrane te fokusiranje na brendirano poslovanje i razvoj Multipowera prema premium segmentu. Tvornice u njemačkom Bleckedeu i Novoj Gradišci preuzela je belgijska kompanija Aminolabs u transakciji vrijednoj 200 milijuna kuna, uz ostvarenu dobit od gotovo 65 milijuna kuna. Prvi kvartal  2017. obilježen je naporima vezanim uz stabilizaciju Agrokora, koji je najveći regionalni maloprodajni partner Atlantic Grupe. Iako je prihod od prodaje Agrokoru pao više od 15 posto u odnosu na 2016., taj je pad više nego kompenziran rastom prodaje ostalim kupcima pa je u prošloj godini na tržištima Srbije, Hrvatske i Slovenije ostvaren rast od čak 5,1 posto. Novim je distribucijskim ugovorima na najvećim tržištima, s Red Bullom u Srbiji (vrijednim 30 milijuna kuna) i s kompanijom Mars u Hrvatskoj (vrijednim 100 milijuna kuna), potvrđeno širenje distribucijske djelatnosti kao dio dugoročne poslovne strategije. Krajem godine Atlantic Grupa je također pokrenula uslužnu proizvodnju delikatesnih namaza Argeta u SAD-u, s ambicioznim planom osvajanja najprije značajnog etno segmenta ovog tržišta.

„Protekla je godina bila i izazovna i iznimno uspješna za Atlantic Grupu. Rasli smo gotovo beziznimno po svim stavkama i kriterijima, i ne jedino u brojkama. Kompanija je ojačala vlastite brendove i distribuciju, dezinvestiranjem najvećeg dijela proizvodnje za treće strane osnažen je fokus na brendove te su pokrenute brojne aktivnosti za efikasniji pristup zapadnoeuropskim tržištima, a s jednim od naših najinternacionalnijih brendova iskoračili smo i na perspektivno američko tržište. Naš uspjeh prepoznaje i stručna javnost pa je Atlantic i u 2017. primio nagradu Zagrebačke burze za transparentnost i kvalitetu upravljanja odnosima s investitorima, dok nas je priznanje krovne svjetske organizacije stručnjaka za upravljanje ljudskim resursima, HRO Today, za promicanje dobre prakse u ovom području svrstalo u vrh europskih kompanija“, komentirao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

Najviše rasla Pića, distribucija u Hrvatskoj i tržište Rusije

Na ukupan rast prihoda od prodaje Atlantic Grupe u 2017. najviše su utjecala Strateška poslovna područja: Pića s rastom od 7,3 posto te Delikatesni namazi i Zdravlje i njega s rastom svaki od 7,0 posto. U distribucijskoj djelatnosti rastom se ističu Strateško distribucijsko područje Hrvatska (6,9 posto) i Strateško distribucijsko područje Srbija (3,0 posto). Kava se s 20,7 posto udjela u ukupnim prihodima ističe kao najveća pojedinačna kategorija s 1,1 milijardi kuna prihoda od prodaje. Među tržištima najvećom je stopom od 23,1 posto raslo tržište Rusije i ZND-a, a u regiji Hrvatska 7,5 posto i Srbija 3,5 posto.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.