Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Atlantic Grupa: Prvo tromjesečje u znaku internacionalizacije

Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju 2016. ostvarila 1,155 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je u razini prihoda ostvarenih u istom periodu prošle godine. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) manja je za 5,1 posto, najviše zbog ulaganja vezanih uz pokretanje vlastite distribucije u Njemačkoj i Austriji te nepovoljnog kretanja tečaja stranih valuta, i iznosi 69,8 milijuna kuna. Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 45,3 milijuna kuna i veća je za 1,6 posto u odnosu na prvo tromjesečje 2015.

Od važnih poslovnih događanja u prva tri mjeseca ističe se dovršavanje priprema za širenje poslovanja u Njemačkoj i Austriji, gdje je Atlantic Grupa krajem 2015. osnovala vlastite distribucijske kompanije s namjerom značajnijeg ulistanja odabranog asortimana vlastitih brendova kod ključnih kupaca na ovim tržištima.

„Nakon izvrsnih rezultata ostvarenih u prošloj godini, Atlantic Grupa nastavlja provoditi strategiju daljnje internacionalizacije poslovanja širenjem distributivne mreže na nova tržišta. Konačni je cilj ovako definirane strategije značajno povećanje udjela izvanregionalnih tržišta u ukupnom prihodu kompanije. Istovremeno nastavljamo s razvojem ukupnog poslovanja, otvaranjem novih specijaliziranih prodavaonica Farmacia, lansiranjem novih proizvoda i razvojem portfelja, osvajanjem novih tržišta te nesmanjenim fokusom na razvoj distributivne mreže u regiji. U nastavku 2016. godine nastavit ćemo s aktivnim upravljanjem rizicima i optimizacijom poslovanja te upravljanjem financijskim obvezama kompanije“, komentirao je Emil Tedeschi, predsjenik Uprave Atlantic Grupe.

Gledajući strukturu prihoda od prodaje, ukupnom rastu Atlantic Grupe u prvom kvartalu 2016. godine najviše su pridonijeli Strateško poslovno područje Delikatesni namazi s rastom od 22,3 posto i Strateško poslovno područje Slatko i slano s rastom od 3,2 posto, te Strateška distribucijska regija HoReCa s rastom od 19,8 posto, Distribucijsko područje Slovenija s rastom od 7,8 posto i Strateško distribucijsko područje Hrvatska s rastom od 3,8 posto. Kava se s 18,6 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija sa 214,9 milijuna kuna.

Promatrano po tržištima, najveći rast od 8,9 posto ostvaren je na tržištu Slovenije, koja u ukupnom prihodu sudjeluje sa 17 posto, slijedi tržište BiH s rastom od 8,5 posto, koje je s udjelom od 7,5 posto četvrto po veličini tržište Atlantic Grupe, te pojedinačno najveće tržište Hrvatske s udjelom od 26,6 posto i rastom od 2,8 posto. Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 64,8 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 20,5 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 7,4 posto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju sa 7,4 posto.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.