Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Atlantic Grupa: Značajan rast prihoda i neto dobiti

Atlantic Grupa je u 2015. godini ostvarila prihode od prodaje od 5,4 milijarde kuna, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 5,6 posto. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 404,0 milijuna kuna i manja je za 8,3 posto, najviše uslijed rasta cijena sirovina i nepovoljnog kretanja tečaja stranih valuta, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 242,3 milijuna kuna, što je rast od 21,1 posto u odnosu na 2014.

Od važnih poslovnih događaja u 2015. ističe se reorganizacija distribucijskog poslovanja uz osnivanje distribucijskih kompanija na tržištima Njemačke i Austrije, što pokazuje izniman fokus na daljnju internacionalizaciju. Godinu je obilježio i nastavak jačanja distribucije u regiji, a u Hrvatskoj se ističe ugovor s novim principalom Phillips Hrvatska.

Također je, nakon nepune godine od početka radova, počela s radom nova tvornica energetskih pločica iz asortimana sportske prehrane u Novoj Gradiški, u koju je uloženo 100 milijuna kuna. Posljednja akvizicija Atlantic Grupe – tvrtka Foodland, uspješno je integrirana te danas s brendom Bakina tajna čini novo poslovno područje Gourmet, a krajem godine je sa Spider Grupom, dugogodišnjim ugovornim partnerom u proizvodnji čajeva pod brendovima Cedevita i Naturavita, potpisan ugovor o kupoprodaji poslovanja s čajevima. U 2016. godini nastavlja se fokus na internacionalizaciju i rast na postojećim tržištima, a posebnu pozornost kompanija i dalje posvećuje održavanju likvidnosti te upravljanju financijskim obvezama i rizicima.

„Unatoč izazovnim makroekonomskim uvjetima na većini tržišta, u 2015. godini ostvarili smo rast prihoda od prodaje te poboljšanje neto profitabilnosti, a Atlantic Grupa je prema posljednjem istraživanju Euromoney-ja proglašena ukupno najbolje vođenom kompanijom u Hrvatskoj te najbolje vođenom kompanijom u sektoru hrane i pića u središnjoj i istočnoj Europi. Nastavljajući razvijati poslovanje u regiji, fokus našeg budućeg razvoja okrenut je prema razvijenim zapadnim tržištima, gdje najveći potencijal imaju naši brendovi Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cedevita i Multipower“, komentirao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.

Gledajući strukturu prihoda od prodaje, ukupnom rastu Atlantic Grupe u 2015. godini najviše su pridonijeli Strateško poslovno područje Delikatesni namazi s rastom od 14,2 posto, Strateško poslovno područje Kava s rastom od 5,7 posto, Strateško poslovno područje Pića s rastom od 4,3 posto te Strateško distribucijsko područje Hrvatska s rastom od 11,1 posto i Strateško distribucijsko područje Srbija s rastom od 8,5 posto. Kava se s 20,1 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija sa 1,085 milijardi kuna prihoda od prodaje.

Promatrano po tržištima, najveći rast od 9,7% posto ostvaren je na tržištu Srbije, koja je sudjeluje u ukupnom prihodu s  23,2 posto, a slijedi tržište Hrvatske s rastom od 9,6%, koje s udjelom od 26,1 posto čini najveće tržište Atlantic Grupe. Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 65,3 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 19,7 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 6,2 posto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju s 8,7 posto.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.