Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

AutoZubak Neostar neovisna mreža servisa nositelj QUDAL medalje

Prvo istraživanje kvalitete u auto-moto segmentu pod nazivom QUDAL – QUality meDAL Auto-Moto 2015/2016 Croatia, koje je u Hrvatskoj provela međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association GmbH, rezultiralo je pobjedničkom pozicijom branda AutoZubak Neostar.

Upravo je AutoZubak Neostar u ispitanoj kategoriji neovisna mreža servisa za vozila, od strane ispitanika prepoznat kao lanac s najkvalitetnijim servisnim uslugama u Hrvatskoj.

AutoZubak Neostar je najtransparentniji servis za sve marke što znači da je klijent upoznat sa svakim dijelom servisnog procesa. Klijent može izabrati između 33 ponuđenih servisnih paketa, a uz mogućnost  online plaćanja, AutoZubak Neostar daruje i vrijedne poklon pakete!

AutoZubak Neostar servis obuhvaća jamstvo na sve servisne radove u trajanju od 12 mjeseci ili 10.000 kilometara, ovisno o tome što prvo nastupi.

U istraživanju QUDAL- QUality meDAL Auto – Moto 2015/2016, hrvatskim vozačima motornih vozila, trenutnim vlasnicima vozila te potencijalnim kupcima vozila kao i ostalim entuzijastima i zaljubljenicima u automobilizam, postavljeno je sljedeće pitanje:

“Navedite naziv nezavisnog lanca servisa za vozila, koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu:”

Najveći broj odgovora ispitanika bio je: AutoZubak Neostar.

„Drago nam je da su vlasnici vozila u Hrvatskoj prepoznali pouzdan i prijateljski pristup, dodatne pogodnosti te izvrsnu korisničku podršku koju AutoZubak Neostar pruža svojim klijentima” – izjavio je Denis Tepša, direktor AutoZubak Neostar servisa.

Metodologija istraživanja

Istraživanje QUDAL – QUality meDAL Auto-Moto 2015/2016 Croatia, provela je švicarska organizacija ICERTIAS (www.icertias.com) na uzorku isključivo vozača motornih vozila, trenutnih vlasnika auto-moto vozila, osoba koje imaju namjeru uskoro kupiti auto-moto vozilo te ostalih entuzijasta i ljubitelja auto-moto industrije, a koji imaju iskustvo ili njihovi bližnji imaju iskustvo korištenja usluga servisiranja vozila.

Anketiranje je provedeno tijekom listopada 2015. uz pomoć CAWI – DEEPMA metode (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).

Anketna pitanja bila su otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili unaprijed ponuđeni odgovori, već su sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na postavljena pitanja.

O projektu QUDAL

Projektom QUDAL certificiraju se kompanije, proizvodi i usluge, koji na određenom tržištu nude najvišu razinu kvalitete – prema mišljenju samih građana, odnosno korisnika.

Cilj projekta QUDAL je skrenuti pažnju javnosti na važnost kvalitete u svakodnevnom odabiru i prava građana na vrhunski nivo kvalitete, kao i omogućiti potrošačima lakše snalaženje i lakši pronalazak najkvalitetnijih proizvoda i usluga na tržištu.

Istraživanja QUDAL – QUality meDAL rađena su u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provođenje tržišnih i društvenih istraživanja, koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetsko udruženje istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

O međunarodnoj organizaciji ICERTIAS

ICERTIAS je glas potrošača – međunarodna organizacija koja svoj rad temelji na mišljenju, iskustvu i interesu samih kupaca – odnosno korisnika proizvoda i usluga dostupnih na tržištu.

Bazirajući se na iskustvu i mišljenju javnosti, ICERTIAS precizno traži, otkriva, certificira i nagrađuje vrhunske tvrtke, proizvode i usluge kako bi se potrošačima diljem svijeta olakšala odluka pri kupnji.

Sa svojim programima ICERTIAS Best Buy Award, QUDAL – QUality meDAL i ICERTIAS Customers’ Friend, ICERTIAS je prisutan u više od 40 zemalja svijeta na pet kontinenata.

Rezultate ICERTIAS tržišnih istraživanja redovito citiraju vodeći nacionalni i globalni medijski autoriteti, a ICERTIAS certifikacijske oznake danas ponosno nose proizvodi i usluge stotina vrhunskih međunarodnih i lokalnih kompanija.

ICERTIAS je osnovan 2011. godine u Zurichu u Švicarskoj gdje je i danas registriran kao “ICERTIAS – International Certification Association GmbH”.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.