Prvo istraživanje kvalitete u auto-moto segmentu pod nazivom QUDAL – QUality meDAL Auto-Moto 2015/2016 Croatia, koje je u Hrvatskoj provela međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association GmbH, rezultiralo je pobjedničkom pozicijom branda AutoZubak Neostar.
Upravo je AutoZubak Neostar u ispitanoj kategoriji neovisna mreža servisa za vozila, od strane ispitanika prepoznat kao lanac s najkvalitetnijim servisnim uslugama u Hrvatskoj.
AutoZubak Neostar je najtransparentniji servis za sve marke što znači da je klijent upoznat sa svakim dijelom servisnog procesa. Klijent može izabrati između 33 ponuđenih servisnih paketa, a uz mogućnost online plaćanja, AutoZubak Neostar daruje i vrijedne poklon pakete!
AutoZubak Neostar servis obuhvaća jamstvo na sve servisne radove u trajanju od 12 mjeseci ili 10.000 kilometara, ovisno o tome što prvo nastupi.
U istraživanju QUDAL- QUality meDAL Auto – Moto 2015/2016, hrvatskim vozačima motornih vozila, trenutnim vlasnicima vozila te potencijalnim kupcima vozila kao i ostalim entuzijastima i zaljubljenicima u automobilizam, postavljeno je sljedeće pitanje:
“Navedite naziv nezavisnog lanca servisa za vozila, koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu:”
Najveći broj odgovora ispitanika bio je: AutoZubak Neostar.
„Drago nam je da su vlasnici vozila u Hrvatskoj prepoznali pouzdan i prijateljski pristup, dodatne pogodnosti te izvrsnu korisničku podršku koju AutoZubak Neostar pruža svojim klijentima” – izjavio je Denis Tepša, direktor AutoZubak Neostar servisa.
Metodologija istraživanja
Istraživanje QUDAL – QUality meDAL Auto-Moto 2015/2016 Croatia, provela je švicarska organizacija ICERTIAS (www.icertias.com) na uzorku isključivo vozača motornih vozila, trenutnih vlasnika auto-moto vozila, osoba koje imaju namjeru uskoro kupiti auto-moto vozilo te ostalih entuzijasta i ljubitelja auto-moto industrije, a koji imaju iskustvo ili njihovi bližnji imaju iskustvo korištenja usluga servisiranja vozila.
Anketiranje je provedeno tijekom listopada 2015. uz pomoć CAWI – DEEPMA metode (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).
Anketna pitanja bila su otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili unaprijed ponuđeni odgovori, već su sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na postavljena pitanja.
O projektu QUDAL
Projektom QUDAL certificiraju se kompanije, proizvodi i usluge, koji na određenom tržištu nude najvišu razinu kvalitete – prema mišljenju samih građana, odnosno korisnika.
Cilj projekta QUDAL je skrenuti pažnju javnosti na važnost kvalitete u svakodnevnom odabiru i prava građana na vrhunski nivo kvalitete, kao i omogućiti potrošačima lakše snalaženje i lakši pronalazak najkvalitetnijih proizvoda i usluga na tržištu.
Istraživanja QUDAL – QUality meDAL rađena su u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provođenje tržišnih i društvenih istraživanja, koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetsko udruženje istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
O međunarodnoj organizaciji ICERTIAS
ICERTIAS je glas potrošača – međunarodna organizacija koja svoj rad temelji na mišljenju, iskustvu i interesu samih kupaca – odnosno korisnika proizvoda i usluga dostupnih na tržištu.
Bazirajući se na iskustvu i mišljenju javnosti, ICERTIAS precizno traži, otkriva, certificira i nagrađuje vrhunske tvrtke, proizvode i usluge kako bi se potrošačima diljem svijeta olakšala odluka pri kupnji.
Sa svojim programima ICERTIAS Best Buy Award, QUDAL – QUality meDAL i ICERTIAS Customers’ Friend, ICERTIAS je prisutan u više od 40 zemalja svijeta na pet kontinenata.
Rezultate ICERTIAS tržišnih istraživanja redovito citiraju vodeći nacionalni i globalni medijski autoriteti, a ICERTIAS certifikacijske oznake danas ponosno nose proizvodi i usluge stotina vrhunskih međunarodnih i lokalnih kompanija.
ICERTIAS je osnovan 2011. godine u Zurichu u Švicarskoj gdje je i danas registriran kao “ICERTIAS – International Certification Association GmbH”.