AutoZubak d.o.o. sa svojim servisom automobila Neostar je, uz potpisivanje Deklaracije ICERTIAS Customers’ Friend, ušao u ICERTIAS Customers’ Friend (hrv. Prijatelj Kupaca) program švicarske certifikacijske organizacije ICERTIAS – International Certification Association GmbH.
Sa sjedištem u Sesvetama te servisnim centrima diljem zemlje, AutoZubak Neostar nudi usluge servisiranja automobila svih marki vozila, pružajući klijentima efikasnu i stručnu pomoć.
Pouzdan i prijateljski pristup, visokokvalificirano osoblje, fiksna cijena paketa i dodatne pogodnosti te izvrsna korisnička podrška koju AutoZubak Neostar pruža svojim klijentima, prepoznali su vlasnici vozila u Hrvatskoj.
Svoje zadovoljstvo AutoZubak Neostar uslugama servisa vozila, većina hrvatskih građana potvrdila je dodjeljujući AutoZubak Neostar servisnim uslugama najveći broj svojih glasova u kategoriji „Lanac servisa za automobile s najvećom razinom korisničkog iskustva“.
Navedeni uspjeh AutoZubak Neostar ostvario je u istraživanju tržišta ICERTIAS Customers’ Friend Croatia 2015/2016, koje je u Hrvatskoj u srpnju 2015. godine provela međunarodna certifikacijska kuća ICERTIAS.
Pitanje postavljeno u navedenom istraživanju, a na koje je većina ispitanika najviše puta odgovorila: AutoZubak Neostar, glasilo je:
„Navedite naziv LANCA SERVISA ZA AUTOMOBILE koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vama bliskih osoba nudi najveću razinu korisničkog iskustva kada je riječ o uslugama SERVISIRANJA VOZILA – onaj u kojem se vi kao klijent osjećate zadovoljni i cijenjeni i koji nudi toliko visoku razinu usluge da ga od srca možete preporučiti svojim najboljim prijateljima, rođacima i kolegama:“
Ovim izvanrednim uspjehom na hrvatskom tržištu, AutoZubak Neostar servis automobila postao je najnoviji nositelj certifikata „Prijatelj Kupaca“, te time ima pravo isticati certifikacijsku oznaku – medalju “ICERTIAS Customers’ Friend – VRHUNSKA USLUGA”.
ICERTIAS – Customers’ Friend certifikacijski program ima za cilj stimulirati proizvođače roba i davatelje usluga na što više standarde pružanja vrhunskog ukupnog korisničkog iskustva, kao i na što veću razinu kvalitete kada je riječ o cjelokupnoj korisničkoj “aftersales” podršci te visokokvalitetnog i prijateljskog odnosa sa klijentima.
Nadalje, želja Customers’ Friend programa je povećati transparentnost komunikacije između proizvođača dobara i davatelja usluga te krajnjih konzumenata (potrošača), kao i poticati sve sudionike tržišta na što odgovornije ponašanje prema vlastitim zaposlenicima i prirodnom okolišu.
Tvrtke i organizacije koje se odluče pristupiti ICERTIAS – Customers’ Friend certifikacijskom programu obvezuju se nastojati svojim potrošačima, kupcima, odnosno klijentima ponuditi proizvode i usluge prema najvišim kvalitativnim standardima uz najkonkurentniju moguću cijenu posebno obraćajući pozornost na cjelokupno korisničko iskustvo kao i na ukupnu korisničku podršku nakon prodaje samog proizvoda odnosno usluge.
Javnost i potrošači na tržištu mogu prepoznati tvrtke i organizacije koje su članice ICERTIAS – Customers’ Friend certifikacijskog programa time što one u svojoj promociji i/ili korporativnoj komunikaciji ističu ICERTIAS Certified Customers’ Friend crveni identifikacijski pečat .