Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

AutoZubak Neostar servis automobila certificirani ICERTIAS Customers’ Friend

AutoZubak d.o.o. sa svojim servisom automobila Neostar je, uz potpisivanje Deklaracije ICERTIAS Customers’ Friend, ušao u ICERTIAS Customers’ Friend (hrv. Prijatelj Kupaca) program švicarske certifikacijske organizacije ICERTIAS – International Certification Association GmbH.

Sa sjedištem u Sesvetama te servisnim centrima diljem zemlje, AutoZubak Neostar nudi usluge servisiranja automobila svih marki vozila, pružajući klijentima efikasnu i stručnu pomoć.

Pouzdan i prijateljski pristup, visokokvalificirano osoblje, fiksna cijena paketa i dodatne pogodnosti te izvrsna korisnička podrška koju AutoZubak Neostar pruža svojim klijentima, prepoznali su vlasnici vozila u Hrvatskoj.
Svoje zadovoljstvo AutoZubak Neostar uslugama servisa vozila, većina hrvatskih građana potvrdila je dodjeljujući AutoZubak Neostar servisnim uslugama najveći broj svojih glasova u kategoriji „Lanac servisa za automobile s najvećom razinom korisničkog iskustva“.

Navedeni uspjeh AutoZubak Neostar ostvario je u istraživanju tržišta ICERTIAS Customers’ Friend Croatia 2015/2016, koje je u Hrvatskoj u srpnju 2015. godine provela međunarodna certifikacijska kuća ICERTIAS.

Pitanje postavljeno u navedenom istraživanju, a na koje je većina ispitanika najviše puta odgovorila: AutoZubak Neostar, glasilo je:

„Navedite naziv LANCA SERVISA ZA AUTOMOBILE koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vama bliskih osoba nudi najveću razinu korisničkog iskustva kada je riječ o uslugama SERVISIRANJA VOZILA – onaj u kojem se vi kao klijent osjećate zadovoljni i cijenjeni i koji nudi toliko visoku razinu usluge da ga od srca možete preporučiti svojim najboljim prijateljima, rođacima i kolegama:“

Ovim izvanrednim uspjehom na hrvatskom tržištu, AutoZubak Neostar servis automobila postao je najnoviji nositelj certifikata „Prijatelj Kupaca“, te time ima pravo isticati certifikacijsku oznaku – medalju “ICERTIAS Customers’ Friend – VRHUNSKA USLUGA”.

ICERTIAS – Customers’ Friend certifikacijski program ima za cilj stimulirati proizvođače roba i davatelje usluga na što više standarde pružanja vrhunskog ukupnog korisničkog iskustva, kao i na što veću razinu kvalitete kada je riječ o cjelokupnoj korisničkoj “aftersales” podršci te visokokvalitetnog i prijateljskog odnosa sa klijentima.

Nadalje, želja Customers’ Friend programa je povećati transparentnost komunikacije između proizvođača dobara i davatelja usluga te krajnjih konzumenata (potrošača), kao i poticati sve sudionike tržišta na što odgovornije ponašanje prema vlastitim zaposlenicima i prirodnom okolišu.

Tvrtke i organizacije koje se odluče pristupiti ICERTIAS – Customers’ Friend certifikacijskom programu obvezuju se nastojati svojim potrošačima, kupcima, odnosno klijentima ponuditi proizvode i usluge prema najvišim kvalitativnim standardima uz najkonkurentniju moguću cijenu posebno obraćajući pozornost na cjelokupno korisničko iskustvo kao i na ukupnu korisničku podršku nakon prodaje samog proizvoda odnosno usluge.

Javnost i potrošači na tržištu mogu prepoznati tvrtke i organizacije koje su članice ICERTIAS – Customers’ Friend certifikacijskog programa time što one u svojoj promociji i/ili korporativnoj komunikaciji ističu ICERTIAS Certified Customers’ Friend crveni identifikacijski pečat .


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.