Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Bajs predstavio ambasadore hrvatskog turizma

Rezultati prvih pet mjeseci turističke sezone u koju su više nego ikada uprte oči javnosti, ali i ekonomista i Vlade, su predstavljeni na presici Ministarstva turizma RH. Od mjera kao što su poticanje low-cost avio programa za Hrvatsku i utrostručenog proračuna za promidžbu, predstavljena je i nacionalna akcija „Postani ambasador hrvatskog turizma.”

Rezultati prvih pet mjeseci turističke sezone u koju su više nego ikada uprte oči javnosti, ali i ekonomista i Vlade, su predstavljeni na presici Ministarstva turizma RH. Od mjera kao što su poticanje low-cost avio programa za Hrvatsku i utrostručenog proračuna za promidžbu, predstavljena je i nacionalna akcija „Postani ambasador hrvatskog turizma."

Kako privući turiste?

Neke od akcija koje u ova štedna vremena trebaju ipak privući turiste i njihove devize su predstavljene krajem 2008. godine. U tu svrhu budžet za promidžbena sredstva povećan je s devet na 28 milijuna eura.

Internet portali su ključno sredstvo komunikacije i na njih se kampanja najviše oslanja. Samo dio kampanje odvija se u ostalim medijima, putem globalnog TV oglašavanja (Eurosport, CNN, BBC World itd) radija i tiska. Internet akcija kreće danas i trajat će do daljnjega.

Tako lijepa, tako blizu

Snimljena su dva spota, za Hrvatsko i tržište regije. Priprema, izrada i snimanje spota „Kada srce kaže ljeto…” koštao je 2,3 milijuna kuna. Regionalna kampanja praćena drugim spotom obuhvaća Rumunjsku, Poljsku, Makedoniju, BiH i Srbiju, a koštala je 2,5 milijuna kuna

– Kampanja se u nekim medijima komentirala u kontekstu puno većih brojki. To nam je pohvala i znak da smo kvalitetno uložili sredstva koja smo za kampanju izdvojili, – kaže Bajs.

Domaći i strani turisti

U ministarstvu su za sada nezadovoljni odazivom Hrvata na ovu akciju. Udio domaćih gostiju slab – u prvih pet mjeseci za koje postoje podaci, bilježi se pad turističkih dolazaka od 9 posto. 886,835 ostvarenih noćenja su za 11 posto lošiji nego prošle godine.

Oba ova podatka su puno lošija od negativnog trenda dolazaka stranih gostiju, koji su do sada ostvarili 4 posto manje dolazaka, sa samo jedan posto noćenja manje od prošle godine.

Neke od tradicionalno vjernih zemalja bilježe porast u prvom kvartalu. Slovenci tako Lijepu našu posjećuju čak 13 posto više nego prošle godine, Nijemci 2 posto, a Austrijanci 5 posto.

Hrvatska lošije nego lani, ali bolje od konkurencije

Ovakvoj, u odnosu na konkurentne zemlje, relativno povoljnoj poziciji za Hrvatsku, uzroke zasigurno treba tražiti i u izrazito pojačanim aktivnostima Ministarstva turizma koje su započete još u studenome 2008. godine, stoji u priopćenju za medije Ministarstva turizma Hrvatske.

Hrvatska je prošle godine od turizma državni inspektorat prati sivi dio tržišta, i zakonitosti u radu – svrha zaštita manjih hotela, i privatnih poduzetnika koji uredno plaćaju poreze. U 2008. godini inspektorat je uložio najveće napore, napravljeno je najviše provjera.

U Ministarstvu smatraju da je konstatacija da „svaka druga kuna završi u sivom tržištu” daleko pretjerana iz jednostavnog razloga što je Hrvatska do turizma prihodovala 7,4 milijarde Eura to je ipak pretjerano.

[infopunkt 675 7]


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.