Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Bajs predstavio ambasadore hrvatskog turizma

Rezultati prvih pet mjeseci turističke sezone u koju su više nego ikada uprte oči javnosti, ali i ekonomista i Vlade, su predstavljeni na presici Ministarstva turizma RH. Od mjera kao što su poticanje low-cost avio programa za Hrvatsku i utrostručenog proračuna za promidžbu, predstavljena je i nacionalna akcija „Postani ambasador hrvatskog turizma.”

Rezultati prvih pet mjeseci turističke sezone u koju su više nego ikada uprte oči javnosti, ali i ekonomista i Vlade, su predstavljeni na presici Ministarstva turizma RH. Od mjera kao što su poticanje low-cost avio programa za Hrvatsku i utrostručenog proračuna za promidžbu, predstavljena je i nacionalna akcija „Postani ambasador hrvatskog turizma."

Kako privući turiste?

Neke od akcija koje u ova štedna vremena trebaju ipak privući turiste i njihove devize su predstavljene krajem 2008. godine. U tu svrhu budžet za promidžbena sredstva povećan je s devet na 28 milijuna eura.

Internet portali su ključno sredstvo komunikacije i na njih se kampanja najviše oslanja. Samo dio kampanje odvija se u ostalim medijima, putem globalnog TV oglašavanja (Eurosport, CNN, BBC World itd) radija i tiska. Internet akcija kreće danas i trajat će do daljnjega.

Tako lijepa, tako blizu

Snimljena su dva spota, za Hrvatsko i tržište regije. Priprema, izrada i snimanje spota „Kada srce kaže ljeto…” koštao je 2,3 milijuna kuna. Regionalna kampanja praćena drugim spotom obuhvaća Rumunjsku, Poljsku, Makedoniju, BiH i Srbiju, a koštala je 2,5 milijuna kuna

– Kampanja se u nekim medijima komentirala u kontekstu puno većih brojki. To nam je pohvala i znak da smo kvalitetno uložili sredstva koja smo za kampanju izdvojili, – kaže Bajs.

Domaći i strani turisti

U ministarstvu su za sada nezadovoljni odazivom Hrvata na ovu akciju. Udio domaćih gostiju slab – u prvih pet mjeseci za koje postoje podaci, bilježi se pad turističkih dolazaka od 9 posto. 886,835 ostvarenih noćenja su za 11 posto lošiji nego prošle godine.

Oba ova podatka su puno lošija od negativnog trenda dolazaka stranih gostiju, koji su do sada ostvarili 4 posto manje dolazaka, sa samo jedan posto noćenja manje od prošle godine.

Neke od tradicionalno vjernih zemalja bilježe porast u prvom kvartalu. Slovenci tako Lijepu našu posjećuju čak 13 posto više nego prošle godine, Nijemci 2 posto, a Austrijanci 5 posto.

Hrvatska lošije nego lani, ali bolje od konkurencije

Ovakvoj, u odnosu na konkurentne zemlje, relativno povoljnoj poziciji za Hrvatsku, uzroke zasigurno treba tražiti i u izrazito pojačanim aktivnostima Ministarstva turizma koje su započete još u studenome 2008. godine, stoji u priopćenju za medije Ministarstva turizma Hrvatske.

Hrvatska je prošle godine od turizma državni inspektorat prati sivi dio tržišta, i zakonitosti u radu – svrha zaštita manjih hotela, i privatnih poduzetnika koji uredno plaćaju poreze. U 2008. godini inspektorat je uložio najveće napore, napravljeno je najviše provjera.

U Ministarstvu smatraju da je konstatacija da „svaka druga kuna završi u sivom tržištu” daleko pretjerana iz jednostavnog razloga što je Hrvatska do turizma prihodovala 7,4 milijarde Eura to je ipak pretjerano.

[infopunkt 675 7]


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.