– Spremni smo svoje baterije prodavati svima zainteresiranima – kazao je Ghosn. – To će biti naše temeljno poslovanje jer smatramo da će baterije biti ključni dio tehnologije našeg stoljeća.
Električni automobili budućnost
– Električni automobil dugoročno je rješenje, dugoročno ulaganje – kazao je na tiskovnoj konferenciji uoči tokijskog sajma automobila Tokyo Motor Show koji počinje u srijedu, a za javnost se otvara u subotu.
– Želite li prijeći na električno vozilo ili čak na automobil na pogon gorivih ćelija, baterija je temelj toga sustava – dodao je.
“List” dolazi na jesen
Nissan, treći po veličini japanski proizvođač automobila, planira svoj prvi električni automobil nazvan Leaf (List) lansirati krajem 2010. godine.
Proglašen automobilom s najprihvatljivijom cijenom u svijetu i nultom stopom štetnih emisija, Nissanov hatchback Leaf sa samo jednim punjenjem može prijeći više od 160 kilometara uz maksimalnu brzinu od 140 kilometara na sat.
Cijenom kao benzinci
U Nissanu tvrde da će cijena tog hibridnog elektroautomobila biti slična onoj usporedivog modela s tradicionalnim benzinskim motorom. Baterija će se iznajmljivati uz mjesečnu naknadu koja će zajedno s cijenom struje biti niža od cijene benzina.
– S inženjerskog aspekta, nema nikakvog razloga da cijena tog automobila bude viša od one običnog automobila – kazao je Ghosn te zaključio: – Jedini je problem što nismo jednako upoznati s tehnologijom električnih automobila kao što smo s onom motora s unutarnjim izgaranjem, niti imamo isti obujam proizvodnje.