Preko stotinu posjetitelja uživalo je u zanimljivom i interaktivnom predavanju na temu Je li marketing umjetnost ili znanost? koje je vodio doc.dr.sc. Vatroslav Škare, profesor na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Razgovaralo se o brojnim pitanjima uspješnosti marketinga, među inima i o tome je li za uspješan marketing važnija kreativnost ili analitičnost odnosno jesu li dobri marketinški stručnjaci sličniji umjetnicima ili znanstvenicima.
Suradnja Muzeja i Ekonomskog fakulteta daje poseban doprinos razumijevanju začetaka marketinga šezdesetih godina te posebice njegov razvoj i primjenu u području marketinga u kulturi.
Posljednje predavanje u nizu održat će se 27. rujna 2018. u 19 sati na temu „Dobra stara vremena: Nostalgija u marketingu“ koju će voditi doc.dr.sc. Sandra Horvat s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Koordinatorica predavanja je mr.sc. Vesna Jurić Bulatović, voditeljica Odjela za marketing i veze s javnošću MUO.
Ulaz na predavanja je besplatan.