Kompletan koncept predstavio je Hrvoje Prpić, investitor i suvlasnik tvrtke Trillenium, kazavši da trodimenzionalnih online šoping-centara još nema u svijetu te da će Trillenium ući u povijest, pod uvjetom, dodao je, da ga nitko u sljedeća dva mjeseca ne preduhitri u toj ideji.
Trodimenzionalna šetnja trgovinama
Korisnici će se šetati kroz trodimenzionalni sustav te razgledati, komunicirati s prodavačima, dočim će dostava ovisiti od prodavaonice do prodavaonice. Kupuje se, naravno, kreditnom karticom, a moguće je i otvaranje vlastita računa.
Projekt je vrijedan milijun eura, koje je uložio Hrvoje Prpić, a plan je ostvariti 100 milijuna kuna prometa godišnje te privući 30 tisuća posjetitelja dnevno. Nakon toga, kaže Prpić, slijedi širenje u Ameriku, Njemačku, Španjolsku, Veliku Britaniju i Italiju, odnosno u zemlje najrazvijenijeg interneta.
Poslovni sastanci i mreža prijatelja
Na više od 180.000 virtualnih kvadrata svoje proizvode nudit će 90 najvećih hrvatskih i međunarodnih tvrtki. Prema riječima Hrvoja Prpića, riječ je o liderima u različitim djelatnostima, no o konkretnim kompanijama nije želio govoriti.
Zanimljiv je način unajmljivanja virtualne trgovine. Naime, svaki će zakupac platiti cijenu izloga od 1.000 kuna mjesečno te 25 lipa po četvornome metru trgovine, također za mjesec dana.
Osim kupnje, u Trillenium-centru organizirat će se poslovni sastanci, no ističu i zabavni i socijalni segment. Svaki kupac imat će svoj profil i moći će uređivati postavke kako bi njegov šoping bio javan ili ne budući da će profili biti slični onima na Facebooku. Svaki će korisnik imati listu poznanika, prijatelja i rodbine i odlučivati je li online ili nije.